Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
Verwijderd
intel CPU's 'breekpunt' zo'n 75 graden (behalve 1GHz 60 graden), maar ik zou 'm er flink onder proberen te houden.
Die 45 graden dat moet wel stressed zijn neem ik aan?
Een Celly word gewoonlijk zo warm niet als hij op de normale snelheid loopt!
Update: De harddisk te warm om vast te pakken!?! j@>%s dat kan nooit de bedoeling zijn, is het een scsi ofzo?
Probeer een (case-)fan erop te richten en anders 'abort' lijkt me!
Die 45 graden dat moet wel stressed zijn neem ik aan?
Een Celly word gewoonlijk zo warm niet als hij op de normale snelheid loopt!
Update: De harddisk te warm om vast te pakken!?! j@>%s dat kan nooit de bedoeling zijn, is het een scsi ofzo?
Probeer een (case-)fan erop te richten en anders 'abort' lijkt me!
Verwijderd
T-bird's worden veel warmer dan een celly natuurlijk (ze mogen ook veel warmer worden) en deze is nog op 1000 geklokt ook (1,75x zo snel als die celly)Tbird 900@1000 hier 55 max of zo.
een processor gebruikt siliciumverbindingen (toch?
), en voordat die echt de pijp uit gaan moet het iig meer dan 100 graden zijn, maar het punt is dat dat best ergens kan gebeuren op een plekje wat verder van de temperatuur sensor af..
Verwijderd
waarom niet oc'ed?
Ik heb een celly 566@933@1.75 volt, default 1.7!
Dus ik zou dat ding eens goed oc'en!!
P.S Temp is niet hoog, golden orb word +/- 30 tot 35graden, stressed hoogstens 40.
Ik heb een celly 566@933@1.75 volt, default 1.7!
Dus ik zou dat ding eens goed oc'en!!
P.S Temp is niet hoog, golden orb word +/- 30 tot 35graden, stressed hoogstens 40.
Ik heb nu een Thunderbird origineel op 1Ghz, Volgens de system monitor wordt die 62 graden Full stressed (Is dat te hoog?), wat zijn normale temps voor een TB?
[Edit]
Een uurtje later (heb er nu een 8 cm fan voor gehangen en hij is nu gekoeld tot 48 graden bij full load)
[Edit]
Een uurtje later (heb er nu een 8 cm fan voor gehangen en hij is nu gekoeld tot 48 graden bij full load)
62 is wat hoog, maar zolang ie niet boven de 70 gaat zou ik niet mekkeren.:)
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Pagina: 1