TeamSpeak 2 ism downloadprogramma's laat PC crashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hai,

Ik heb thuis TS2 en dat werkt verder prima, echter wanneer ik een dowload programma open heb staan zoals Newsleecher of Azureus e.d. Dan crashed mijn gehele PC.. als ik dan lees waarom hij is gecrashed geeft deze aan dat er iets conflicteerde met de netwerk verbindingen.

Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt? Ik hoop dat ik dit kan oplossen...

Ik heb de situatie op een andere pc nagebootst en daf hetzelfde resultaat... met name newsleecher tegelijkertijd met TS open staat crashed deze. Het kan natuurlijk ook aan Leecher liggen/ echter hij doet het ook met Azureus en Limewire...

iemand een idee? :?

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 11:33
al geprobeerd om TS opnieuw te installeren?

het lijkt me sterk maar kan het zo zijn dat mss de programma's dezelfde poort proberen te gebruiken en daar meej niet over weg kunnnen? (zoals ik al zei lijkt me sterk maar goed).

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Teamspeak is geen spel, dus gooi ik dit topic richting -> Software Algemeen

Verwijderd

Mij principe ook, maar ik heb het op twee machines kunnen nabootsen. Ik wel een workaround en dat is niet downloaden en TS tegelijkertijd gebruiken. Daarintegen blijf ik het vaag vinden.
mrboomblaster schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 21:33:
al geprobeerd om TS opnieuw te installeren?

het lijkt me sterk maar kan het zo zijn dat mss de programma's dezelfde poort proberen te gebruiken en daar meej niet over weg kunnnen? (zoals ik al zei lijkt me sterk maar goed).