Toon posts:

[XP] Fout, acrobat iehelper: iexplore.exe - toepassingsfout*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.saiyanarena.com/dump/iexplore-acrobat.jpgDeze error krijg ik vaak als ik ergens mee bezig ben. Gauw als ik in internet explorer surf, maar ook als ik vrijwel niets aan het doen ben.

Ik was net bezig met Nero, en plop kwam die foutmelding tussendoor. Wat moet ik hiermee? Hij is erg storend.

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 20:30

JohnD

Bernd

acrobat reader opnieuw installeren/updaten?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Verwijderd

Als je dat wel eens vaker hebt met andere programma's kan het zijn dat of je harddisk of je RAM geheugen foutjes maakt. Kijk eens na hoeveel RAM je hebt en ga na of je niet mischien meer nodig hebt.

Count Fragula

Verwijderd

Topicstarter
SunStorms_sletje schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:57:
acrobat reader opnieuw installeren/updaten?
Dat heb ik al gedaan :) Heeft niet geholpen.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:05:
Als je dat wel eens vaker hebt met andere programma's kan het zijn dat of je harddisk of je RAM geheugen foutjes maakt. Kijk eens na hoeveel RAM je hebt en ga na of je niet mischien meer nodig hebt.

Count Fragula
Ik heb nu 512MB geheugen. Dit is toch zat? Ik krijg de errors als ik gewoon surf enzo (WinXP draait volledig/kernel in fysiek geheugen geladen). Ik denk niet dat dit voor problemen zou kunnen zorgen (te weinig geheugen).

Ik zal zowieso nog even memtest86 draaien straks.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je hebt allerlei tweaks lopen uitvoeren? Draai die eens terug? :)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 15:21:
Je hebt allerlei tweaks lopen uitvoeren? Draai die eens terug? :)
Die hebben er niets mee te maken. Het probleem speelt nog niet zo lang, die tweaks (heel weinig maar) heb ik lang geleden uitgevoerd.

Enige relatie is dus uitgesloten.
Pagina: 1