Toon posts:

[Mozilla Thunderbird] altijd typen in bepaald fontgrootte*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een korte vraag:

Hoe kan ik in Mozilla Thunderbird ervoor zorgen dat ik altijd typ met Verdana grootte 10.
Zowel in een nieuw bericht, als in een reply op iemand anders, ook al typt hij met Arial Black grootte 24?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titeledit: enkel de naam van het programma zegt wat weinig :)

Ik gebruik al even geen Tb meer dus kan niet helpen, maar heb je het over het typen (en gewoon netjes versturen als ASCII) of over typen en versturen in HTML?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zal vast aan mij liggen, maar ik als ik ga [google=thunderbird set default font size] dan vind ik een hoop relevante artikelen.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Hierover is zoals BtM909 aangeeft erg veel info te vinden. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Bijvoorbeeld al eens in de e-mailinstellingen gekeken?

Hier op GoT zien we namelijk graag een flinke dosis eigen inzet en motivatie. In je topicstart is niet dat niet te vinden. Lees daarover Software Algemeen - Beleid nog even door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ook zelf wel geprutst in de instellingen maar uiteindelijk kwam ik dan in een reply weer uit op Times New Roman grootte 12.
aangezien dit ingesteld moest worden voor een klant en ik er zo 123 even niet uitkwam jullie geraadpleegd.

nu werkt alles iig! bedankt!