[bug] Misschien toch maar es oplossen?

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Die bug die in Opera het licht ziet, waardoor advertenties verdubbeld worden. Het spijt me vreselijk, maar dat het een bug in Opera is, zal best, maar daarmee kun je nog niet zeggen dat het gewoon werkt. In onderstaand screenshot vind ik het allemaal wel een béétje overdreven. En volgens mij is er best wel wat aan te doen, want persoonlijk heb ik nog nooit gehad dat Opera een plaatje verdubbelt. Dus misschien gebeurt er toch iets exotisch dat je gewoon maar beter niet moet doen.

Screenshotje

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb daar toendertijd een workaround voor ingebakken, dus het zou niet voor mogen komen tenzij jouw userAgent helemaal geen 'Opera' in de string heeft ( klik hier voor je userAgent string )

Intentionally left blank

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-12-2025

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
*schaam* hij staat nog op "Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; nl) Opera 8.01", maar dus wel Opera... Als ik em echt als opera laat identificeren, is het probleem trouwens ook niet weg.

[ Voor 31% gewijzigd door _Thanatos_ op 15-07-2005 12:53 ]

日本!🎌

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

Probeer eens op de frontpage het volgende uit in je adresbalk: javascript:alert(is.opera)
dit moet 'true' opleveren; als dat niet zo is dan moet je je cache eens legen om de laatste versie van de javascripts op te halen.

Ik heb zelf met Opera 8.01 nog gechecked en daar doet de frontpage het prima met dezelfde banners...

Intentionally left blank