Toon posts:

Windows blijft rebooten

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, ik had opeens last van dat windows geregistreed moest worden binnen 30 dagen, maar dat was al een paar keer gebeurd en dat lukte niet meer. Dus toen ging ik op vakantie, na 30 dagen kwam ik er helemaal niet meer in, ook niet in safe mode. Windows bleef rebooten. Maar er staan bestanden op de harde schijf die belangrijk zijn, wie kan me helpen? het zo fijn zijn als ik de bestanden kon redden, windows maakt niet uit.

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-03 09:18
Hang je harde schijf in een andere computer en haal de bestanden eraf.
Of installeer Windows opnieuw en je heb weer je bestanden.

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp maak je gebruik van een illegale windows versie :?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-03 16:47

leuk_he

1. Controleer de kabel!

1 woord:

knoppix

/edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:15:
Een poging tot blijkbaar. Maar het lukt hem dus niet. affijn daarom even het pointertje voor het helemaal gratis knoppix dat ook NTFS kan lezen.

[ Voor 78% gewijzigd door leuk_he op 15-07-2005 12:18 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 12:15:
Neen... van een legale versie die nog niet is geregistreerd. Het registreren is een paar keer mislukt, vandaar. En als je goed leest maakt hij dan enkel gebruik van een trial versie, geen illegale versie. Immers, door het niet registreren en het verlopen van de trial-periode kan er geen gebruik meer worden gemaakt van het OS. Met andere woorden: lees eer gij reageerd. Wanneer de topicstarter gebruik had gemaakt van een illegale versie dan was deze nooit expired geweest ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Het is een legale versie van windows xp pro, en de schijven hangen in raid 0.

Verwijderd

illegaal registratie nummer van xp gebuikt ?.
als dan ook de updates erop zet dan is het gebeurd met windows, krijg vaak van deze klanten.
dit bestand onder dos verwijderen dan pc opnieuw starten dan moet hij opnieuw registren bij microsoft binnen 30 dagen.
C:\WINDOWS\SYTEM32\WPA.DBL

Verwijderd

Je kunt ook even dit Cdtje fabriceren.

Total Commander erbij eventueel bijzetten, werkt prima.
Pagina: 1