Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Snelle frontpagesearch

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Wij hebben hier [search=blaat] -> [search=blaat], [google=blaat] -> [google=blaat], zou [frontpage=blaat] dan geen mooie aanvulling kunnen zijn?

Er zijn soms topics waarvan er ook informatie op de FP te vinden is, als ik dan wil zeggen dat er op de frontpage leuke berichten :X er meer info over staat moet ik eerst de hele url copieren, en dan handmatig er een mooie link van maken.

En dan ook voor pricewatch en productsurveysearches, dan kunnen die ook makkelijker in combinatie met het forum gebruikt worden. (ja, ik ben veeleisend, ik hou van features die ik nooit gebruik ;) )

offtopic:
waar is die quicksearch heen die altijd onderaan stond? ik kan hem niet meer vinden, ook nergens een verwijzing naar in mijn preferences

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

quicksearch zit toch standaard bovenin :?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Goedemorgen! ik heb goed geslapen, zo goed zelfs, dat nu mijn ogen nog dichtzitten!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Vergeet niet dat je met het probleem zit dat als je dat ding wil parsen je informatie uit de tabellen van de FP wilt halen. Nu heb ik natuurlijk geen inzicht in de functions.inc.php van GoT, maar aangezien je ook T.net headlines kunt opvragen lijkt me dat niet zo'n probleem. Echter, je kunt op de FP zoeken op username, nieuws, meuk, etc. Persoonlijk lijkt zo'n tag me een uitkomst, maar waar moet ie dan op werken volgens jou? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

In React 1.9.4 worden links naar bijvoorbeeld nieuwsitems op de FP ook automagisch omgezet naar de titel; daar is inderdaad een extra connectie voor nodig naar de FP database, maar dat is maar eenmalig (namelijk bij het parsen van het bericht) dus is an sich niet zo'n probleem. Straks met de shared userdatabase zullen er wel in meer situaties zowel tabellen op GoT als op Tnet moeten worden geraadpleegt - in sommige gevallen gebeurt dat nu al en dat levert ook geen problemen op gelukkig :)
Tnet headlines worden niet realtime opgehaald maar gecached in een centraal tekstbestand :)

Maar goed, voor een searchtag hoeft de Tnet DB helemaal niet geraadpleegt te worden; het is immers enkel een link naar de FP search. Alleen de RML moet worden aangepast (nieuwe tags toevoegen), maar ook dat is geen probleem. De vraag is alleen: hoe vaak zal het gebruikt kan worden, en is de inspanning dus wel gerechtvaardigd? En naast de inspanning moet je ook waken dat het forum niet alteveel 'bloatware' gaat worden; niemand gaat een overzicht van 100 verschillende RML tags uit z'n hoofd leren ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.