Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien iemand mij een linkje gaf met best een cool filmpje wilde ik deze uiteraard met jullie delen :) ik denk dat ik hem in het verkeerd topic heb gezet maar kwist geen ander :/

http://www.extremepcgarage.com/home.html

Verwijderd

CAsemodding ?, Maar zou het persoonlijk liever zelf doen ;)
En zal zeker een paar centen mogen kosten 8)7

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pimp my PC dus. :P Slecht gejat imho, gewoon supersnelle componenten in een inelkaar geknutselt kastje stoppen.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 15-07-2005 02:39 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Leuk, maar ik krijg meteen al zo'n "been there, done that" gevoel.
De tekst op home pagina:
Is that for real???
Fifteen fans? Two power supplies? Two water-cooling systems? Two video cards? seriously?
Um, ja ik heb al wel eens zoiets gezien ja, of zou er niet echt verbaast van staan te kijken. Daarnaast zouden de 'speciale' kasten van ze qua design zo van Alienware af kunnen komen.

Nee, modden moet je zelf doen. Hardstikke leuk dat ze er een serie over maken, maar in het CME forum komen ook mooie dingen voorbij ;)
Nofi, maar ik heb echt het idee dat de Extreme PC Garage als doelgroep een stel 12-15 jarige nerds heeft die natte dromen hebben over de "newly released Geforce 7800 GTX videocard" :P

🖥️ | 🚗

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Héééle matige rip-off van Pimp My Ride imo... :/

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-11 23:07

TheFruitNerd

iets met fruit

Dit ziet er echt heel fout uit. Super gejat van Pimp my Ride en het ziet er nog fake uit ook. Wel leuk is dat je een pimp pc krijgt :P Met 2x 7800 in SLI :9~ Maar dat is ook gelijk het leukste aan het programma. Die pilot is echt een hele duffe aflevering. Te veel in elkaar geacteerd. Tijd om te pitten, het is alweer veel te laat :O

Oh ja, heb ik al gezegd dat ze die pc in een week moeten pimpen? Met allemaal geassembleerde onderdelen en een volledig team, kan die klus ook wel in 1 a 2 dagen gedaan worden. Matige rip-off, amen CyberDox.

[ Voor 25% gewijzigd door TheFruitNerd op 15-07-2005 02:51 ]

- B.L.A.A.T. -

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ze hebben zelfs een 'software man' om effe XP op het systeem te zetten :+
OMG wat fout dit, ik ben na 5 minuten kijken gekapt omdat je niet vooruit kunt spoelen...

🖥️ | 🚗

Verwijderd

Topicstarter
MadMarky schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:53:
Ze hebben zelfs een 'software man' om effe XP op het systeem te zetten :+
OMG wat fout dit, ik ben na 5 minuten kijken gekapt omdat je niet vooruit kunt spoelen...
Jah vond ik ook al vaag :D and which software are you gonna put on it ? bla bla bla need for speed :P goh moeilijk

Maar die case is wel phat :P daarom poste ik

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 02:54 ]

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 09:11
lol die pilot zuigt echt te hard.... hopelijk wordt et nooit in productie genomen. Et is echt teveel geripped van pimp my ride, en hoe ze over die pc en onderdelen praten.....dr klopt nix meer van. rrrrrr.... rillingen

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-07 17:28
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
echt veel fouter dan dit kan je het ook niet krijgen. Het ziet er overduidelijk gespeeld uit, is saai. Maar zo fout dat het geweldig is

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Verwijderd

OMG, een grote kerel die zn pctje laat opknappen door m in een veel te grote case te bouwen :) die niet eens meer in die kamer past :P lol

Verwijderd

Echt weer iets voor de americanen om te bedenken.. 8)7 _/-\o_

• -Skyhawk-
  • Niet online
Damn. Wat is dit lame. Overdreven, acting triest. 8)7
Het enigste wat leuk is dat de bedrijven die de hardware leveren leuke reclame krijgen.

Maar ik blijf hier bij: Shift DEL :r .

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
echt fucking sneu die mensen daaro ze staan daar alsof ze 'gangsta' zijn ofzo...

"Stilte, een gat in het geluid...."

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:31

HeepH

Dope Rapper

loopt ook al een topic in de hk over :

Pimp My Pc?

http://specs.tweak.to/16495

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 10:14:
OMG, een grote kerel die zn pctje laat opknappen door m in een veel te grote case te bouwen :) die niet eens meer in die kamer past :P lol
Maar het ziet er wel erg gaaf uit, vooral ook omdat de monitor erin gebouwd zit.
Er is ook niks van zn oorspronkelijke pc overgebleven, dus eigenlijk wordt em gewoon een nieuwe pc cadeau gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 15-07-2005 13:42 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat een n00bs.
Als je het hebt over mhz en mb dan kun je beter gelijk kappen imho want dan weet je duidelijk NIET waar je het over hebt.

Overigens is het nogal slecht gespeeld :P

"and disccrash will be a thing of the past"
Door een S-ATA controller, sure. Een schijf kan nog steeds doodgaan hoor :P

En waarom duwen ze er een KiloWatt aan voedingen in :P. Ik wil niet erg vervelend zijn maar met een goede voeding heb je echt geen 1000 Watt nodig

al met al een triste bedoening.

Verwijderd

Bij Pimp My Ride bouwen ze nog op de oude auto maar wat gebruiken ze hier van de oude pc?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 14:04:
Bij Pimp My Ride bouwen ze nog op de oude auto maar wat gebruiken ze hier van de oude pc?
Dat vroeg ik me ook af :')
Ja idd dat met die harde schijven van: so you never loose the stuff you have on your disc ofzo :P sure
Pagina: 1