There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Na 4 jaar hier op GoT en 5000+ posts op mijn naam gaat er een wereld voor me open!
Was me nog nooit opgevallen!
* RobIII gaat zich zitten schamen in een hoekje en hoopt dat een modje dit wil moven naar de TC zodat niemand dit topic ooit zal zien...
[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 15-07-2005 02:11 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Bij de invoering hiervan in de oude GoT-template was het al de bedoeling om het niet al te opvallend te maken; ik denk niet dat de redenen daarvoor erg veranderd zijn in de tussentijd...
[ Voor 60% gewijzigd door crisp op 15-07-2005 02:12 ]
Intentionally left blank
Pssst.... move effe naar /dev/null of TC ofzo please?crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:11:
* crisp ziet zo wie de topicstarter is van dit topic...
(En op de P&W meeting ga ik jou niet meer onder ogen durven komen hoor!
Nee joh, het is prima zo. Ik had het alleen nog nooit gezien. Mooi subtiel, en toch duidelijk!crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:11:
Bij de invoering hiervan in de oude GoT-template was het al de bedoeling om het niet al te opvallend te maken; ik denk niet dat de redenen daarvoor erg veranderd zijn in de tussentijd...
[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 15-07-2005 02:16 ]
Over mij
Dit topic is gesloten.
![]()