Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEATREQ] Topicstarter kleurtje/icoontje

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
Ik heb even gezocht, en dit topic is precies wat ik wilde posten. Nu las ik in dat topic dat je aan het pijltje (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/fieldset_ts_closed.gif) kunt zien wie de TS is (en dat vind ik vooral handig in de wat langere draden of i.v.m. topickapers). Om eerlijk te zijn ontdekte ik pas de verschillen in kleur toen ik die draad las. Ik dacht altijd dat het gewoon was om die "info" open te klappen.

Misschien is het een idee om de balk "tussen de posts" een ander kleurtje te geven voor de TS? Ik doe even een wilde gooi:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62496/thumb.png

Of, vanwege de kleurenblinden die hier moeite mee zouden kunnen hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/62497/thumb.png
(mischien een beetje overdreven, maar you get my drift ;) )

Ik zou het wel een leuke én handige feature vinden...en duidelijker dan dat kleine pijltje (hoewel dat design technisch wel weer wat mooier is dan mijn pijl :P )

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 15-07-2005 01:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 09:17

scorpie

Supra Addict

Maar dat is deze toch? Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/online_ts.gif

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
:o :X 8)7
Na 4 jaar hier op GoT en 5000+ posts op mijn naam gaat er een wereld voor me open!

Was me nog nooit opgevallen! |:(

* RobIII gaat zich zitten schamen in een hoekje en hoopt dat een modje dit wil moven naar de TC zodat niemand dit topic ooit zal zien...

[ Voor 20% gewijzigd door RobIII op 15-07-2005 02:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

* crisp ziet zo wie de topicstarter is van dit topic...

Bij de invoering hiervan in de oude GoT-template was het al de bedoeling om het niet al te opvallend te maken; ik denk niet dat de redenen daarvoor erg veranderd zijn in de tussentijd...

[ Voor 60% gewijzigd door crisp op 15-07-2005 02:12 ]

Intentionally left blank

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Topicstarter
(overleden)
crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:11:
* crisp ziet zo wie de topicstarter is van dit topic...
Pssst.... move effe naar /dev/null of TC ofzo please? :P
(En op de P&W meeting ga ik jou niet meer onder ogen durven komen hoor! ;) )
crisp schreef op vrijdag 15 juli 2005 @ 02:11:
Bij de invoering hiervan in de oude GoT-template was het al de bedoeling om het niet al te opvallend te maken; ik denk niet dat de redenen daarvoor erg veranderd zijn in de tussentijd...
Nee joh, het is prima zo. Ik had het alleen nog nooit gezien. Mooi subtiel, en toch duidelijk! d:)b

[ Voor 41% gewijzigd door RobIII op 15-07-2005 02:16 ]

Over mij

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

slotje ook goed? :P

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.