heb dus gister mijn nieuwe spullen binnen gekregen:
amd fx 57
epox 9npa + sli
gainward 7800 gtx golden sample
zalman 7700 cu
4 x 250 gb sata2
wilde mijn pc alvast opbouwen want mijn mem en voeding zijn er nog niet, dus heb ik gebruikt:
2 x 512 mb pc3200 samsung
Enermax 450W EG465AX-VE(FCA) heb ik verloop van 20 pins naar 24 pins op
maar stuitte op een probleempje nl hij boot wel maar ik krijg een post op het moederbord met code "29" en krijg dus ook geen beeld, de harde schijven koelers etc draaien wel
ik kan dus niet in de bios komen en jumpers zijn er niet om iets mee te doen, heb wel bios gereset maar dat hielp ook niet. Heb ook nog alle andere apparaten behalve de cpu en mem er uit gehaald en geprobeerd en nog steeds zelfde code, heb ook geheugen omgewisseld en videokaart omgewisseld en dat hielp ook niet.
post 29 staat in het boekje met de uitleg :
1. Program cpu internal MTRR (P6 & PII) for 0-640K memory adress
2. Initialize the APIC for Pentium class CPU.
3. Program early chipset according to CMOS setup.
Example : onboard IDE controller
4. Measure CPU speed.
5. Invoke video bios.
Is er ook maar iemand die me kan helpen, 2 uur googlen leverde me niets op en ik ben wanhopig want ik hoop volgende week 11 dagen met mijn pc naar Campzone 2005 te gaan
amd fx 57
epox 9npa + sli
gainward 7800 gtx golden sample
zalman 7700 cu
4 x 250 gb sata2
wilde mijn pc alvast opbouwen want mijn mem en voeding zijn er nog niet, dus heb ik gebruikt:
2 x 512 mb pc3200 samsung
Enermax 450W EG465AX-VE(FCA) heb ik verloop van 20 pins naar 24 pins op
maar stuitte op een probleempje nl hij boot wel maar ik krijg een post op het moederbord met code "29" en krijg dus ook geen beeld, de harde schijven koelers etc draaien wel
ik kan dus niet in de bios komen en jumpers zijn er niet om iets mee te doen, heb wel bios gereset maar dat hielp ook niet. Heb ook nog alle andere apparaten behalve de cpu en mem er uit gehaald en geprobeerd en nog steeds zelfde code, heb ook geheugen omgewisseld en videokaart omgewisseld en dat hielp ook niet.
post 29 staat in het boekje met de uitleg :
1. Program cpu internal MTRR (P6 & PII) for 0-640K memory adress
2. Initialize the APIC for Pentium class CPU.
3. Program early chipset according to CMOS setup.
Example : onboard IDE controller
4. Measure CPU speed.
5. Invoke video bios.
Is er ook maar iemand die me kan helpen, 2 uur googlen leverde me niets op en ik ben wanhopig want ik hoop volgende week 11 dagen met mijn pc naar Campzone 2005 te gaan