efPlaystation 2 wallpapers!

Pagina: 1
Acties:

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Hoi,

Heeft iemand misschien nog wat leuke playstation 2 wallpapers voor mijn notebook? Ik kan er weinig vinden met google. Als iemand mij helpt. Misschien ook nog iets van xbox te vinden? Ik zoek geen screenshots van games dus puur de consoles dank je wel.

htg

:) :) :)

whatever it takes

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ik gok dat dit topic in ieder geval gemoved gaat worden naar een betere plek, dit is nou niet bepaald fotografie. En ik ben bang, dat als Google je geen oplossing geeft, je OF niet op de goede manier zoekt, OF dat hetgene jij zoekt, er gewoon niet is. En in dat laatste geval zullen er ook weinig tot geen mensen zijn hier, die je kunnen helpen.
Misschien kun je even aangeven hoe je hebt gezocht op google, dus met welke zoektermen.
Anders krijg je die straks ook nog weer van tig mensen om de oren geslingerd.

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-01 15:23

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Dit is niet bepaald de plek voor dit soort requests, maar vooruit, omdat ik jarig ben :) :

Google "Playstation 2" geavanceerd zoeken naar grote afbeeldingen

Google "XBox" geavanceerd zoeken naar grote afbeeldingen

• htg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-01-2025
Dank je wel. Ik heb in elk geval al 1 grote voor de ps2 gevonden. Dus heb ik hier eerst wel ff genoeg aan. Was ff zo snel niet bij me opgekomen om groot te zoeken met afbeeldingen. Wist wel dat het kon maar dacht weinig kans te maken. Maar toch je ziet maar weer. Dank je wel! Zal ook nog ff kijken wat ik vinden zal voor de XBOX :)

Groetjes!

whatever it takes