fxppen naar nieuwsgroepen.

Pagina: 1
Acties:

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
Is het mogelijk om iets (bestanden) van een server te "fxppen" naar een nieuwsgroep?

Met flashfxp lukt dit natuurlijk niet maar ik heb met google of iets dergelijks niets kunnen vinden.

het gaat niet om warez of dergelijke dingen maar home-made stuff van mijn eigen servertje. De reden om dit te doen is zodat het mij geen upload kost.

kent iemand zon proggie?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Als je eigen servertje bij je thuis draait kost het je natuurlijk nog wel steeds je upload, maar goed, dat terzijde, daar zul je wel aan hebben gedacht neem ik aan.
Maar aangezien NNTP en FXP 2 totaal verschillende protocollen/talen zijn, acht ik de kans vrij klein dat je dit makkelijk kan doen. Is het geen optie om m.b.v. een remote desktop programmaatje ofzo, een newspostprogramma op je server te draaien?!? Tenzij je een mainframe ofzo gebruikt, zal er vast wel een tooltje zijn, hetzij voor Windows, dan wel voor Linux o.i.d.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Kan niet, hoef je niet naar te zoeken. Zijn 2 totaal verschillende systemen dus dat gaat niet werken. En als het je eigen servertje is heb je het al een keer moeten uploaden, dus nog een keer kan ook geen kwaad. Of je server staat bij je thuis, dan kost fxpen je ook gewoon je upload.

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
maar is het niet te faken dat bijv die ftp met die dingen mijn hd is.. en dat ik dan daarvan kan "sturen" naar nieuwsgroepen? maar dan pakt ie mijn upload natuurlijk?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Als je toch een server in eigen beheer hebt -- waarom installeer je geen simpele NNTP-client die ook kan posten? Dan kan je direct vanaf die server uploaden en zie ik in ieder geval geen probleem :)

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 10:23

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Volgens mij kan het ook niet, twee compleet verschillende protocollen en werkwijzen. Op nieuwsservers staan ze for all I know namelijk niet als harde bestanden, iets wat FTP wel wilt... Misschien leuk idee om aan de jongens van FlashFXP te submitten though ;)
Pagina: 1