MS Access DVD Database Cover showen

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• LaZZ
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb dus de volgende database (staan nog maar een paar titels in) en ik wil bij picture graag dat hij ook echt het plaatje toont (dat ik bij form wel ingevuld heb). Nu krijg ik alleen de naam picture en als ik daarop klik laat hij dat plaatje zien in paint maar ik zou het graag daar hebben zodat ik een mooie lijste uit kan printen. Weet iemand hoe ik dit aan moet passen? Ik heb namelijk geen flauw idee.

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/285/dvddatabase1rs.th.jpg

Canon EOS 5D Mark II | Canon 17-40 F4.0L | Canon 50mm F1.8 | Tamron 28-75 F2.8 | Canon 430 EXII

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Maak een report en sleep het veld er op? (Heb al 3 jaar niks meer met Access gedaan, maar dat lijkt me het meest logische)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Waar heb je op gezocht? Wat heb je gevonden? Je moet toch wel iets gevonden hebben? Waarom voldeed dat niet? Er ontbreekt gewoon een heleboel info in dit topic, zoals bijvoorbeeld een versienummer: over welke versie van Access hebben we het? Lees ook eens P&W FAQ - De "quickstart" door.

Verder: topics met betrekking tot Office, waar dus ook Access onder valt, mogen tegenwoordig geopend worden in Officesuites en -software. Ik stel voor dat je daar een nieuw topic opent, waar je deze keer wel voldoende informatie geeft. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.