ATI CCC en refresh rate.

Pagina: 1
Acties:

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:29
Ik heb maar weer eens geprobeerd om het ati CCC te isntalleren omdat er over een aantal maanden alleen nog maar en CCC wordt geleverd en geen CP meer (althans dat las ik ergens). Ik heb alleen een probleem met CCC er is gewoon geen manier om mijn desktop boven de 60Hz te krijgen. Met het normale control panel moest ik altijd. Onder display properies - advanced - displays - de maximale refresh rate van mijn monitor instellen zodat ik deze dan daarna daadwerkelijk onder display properies - monitors - op de gewenste waarde kon zetten.

Dit is echter niet mogelijk via CCC of zie ik wat over het hoofd. Ik heb geprobeerd via CCC - Display Manager - Refresh Rate instellen en CCC - Display Manager - Force - refresh rate.

En ik heb de 3d refresh rate ook op force staan, maar in 3d blijft het ook allemaal op 60Hz.

Verwijderd

in spellen speel je dan misschien op een hogere resolutie, misschien kan je beeldscherm dat niet aan op hogere refreshrates

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:29
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 23:25:
in spellen speel je dan misschien op een hogere resolutie, misschien kan je beeldscherm dat niet aan op hogere refreshrates
Nee dit is niet het geval, met het oude CP kan ik wel gewoon de jusite refresh rate instellen. Als ik toch een te hoge refreshrate resolutie combo zou selecteren dan resulteert dat in een zwart beeld en niet 60Hz.