[NickChange] Th@_M@ster -> Icey

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 14:33
Goedendag, ik zou graag mijn nickname op de frontpage willen veranderen. En volgens de FAQ mag ik dat hier lief vragen O+

:? Kan ik mijn nickname veranderen?
Zelf niet, maar als je een topic opent hier in Frontpage Algemeen en het liev :* vraagt, doen wij dat graag voor je. Er zijn natuurlijk wel beperkingen; hierover kun je meer lezen in dit topic.

Vroeger, november 2001, het tijdperk dat breezertaal iets nieuws en stoers was heb ik mij geregistreerd op de Frontpage met de niet al te mooie nickname Th@_M@ster (41351). Ik vroeg mij af of ik dat wellicht kan veranderen naar mijn GoT Nickname Icey, of I-cey. De afgelopen paar jaren ben ik volwassener, serieuser en bovenal betalend geworden ;). En echt trots op mijn nickname ben ik niet, ik suggesteer een 13 jarige breezerboy te zijn, maar ik ben ondertussen alweer 19. En ik schaam mij ervoor...

Mijn dank is groot, en ik ben heel lief :P

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

* Microkid gaat even kijken

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://www.tweakers.net/gallery/100205

Kunnen we helaas niet aan beginnen :)
Sorry :>

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Icey
Ik zie dat ik stout ben geweest ipv lief. Ik zie een acount van mijzelf (i-cey.net, 108294) die ik in 2004 aangemaakt heb.

Kunnen we i-cey.net weggooien, en mijn acount (th@_M@ster) omzetten naar i-cey?

• Microkid

Microkid

Smile

Icey is al bezet, I-cey niet (dat was een keuze van je). Dus graag even aangeven of we je nick echt naar I-cey moeten renamen.

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Microkid

Microkid

Smile

Akkoord. I-cey.net was trouwens al gebanned. Ik ga nu je th@_M@ster omzetten naar I-cey.

En done :)
Veel plezier met je nieuwe nick.

[ Voor 28% gewijzigd door Microkid op 14-07-2005 23:08 ]

• Icey
i-cey.net kan je ook weggooien, gebruik ik toch niet en heb ik volgens mij ook niet echt gebruikt. Waarom ik hem heb aangemaakt is mij eventjes een raadsel. Is op dit moment alleen database vervuiling.

Edit:
En bedankt! Voelt een stuk beter dit ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Icey op 14-07-2005 23:09 ]

• Microkid

Microkid

Smile

Accounts gooien we nooit weg, da's een stuk logging en historie. :)

Pagina: 1