Goedendag, ik zou graag mijn nickname op de frontpage willen veranderen. En volgens de FAQ mag ik dat hier lief vragen
Kan ik mijn nickname veranderen?
Zelf niet, maar als je een topic opent hier in Frontpage Algemeen en het liev
vraagt, doen wij dat graag voor je. Er zijn natuurlijk wel beperkingen; hierover kun je meer lezen in dit topic.
Vroeger, november 2001, het tijdperk dat breezertaal iets nieuws en stoers was heb ik mij geregistreerd op de Frontpage met de niet al te mooie nickname Th@_M@ster (41351). Ik vroeg mij af of ik dat wellicht kan veranderen naar mijn GoT Nickname Icey, of I-cey. De afgelopen paar jaren ben ik volwassener, serieuser en bovenal betalend geworden
. En echt trots op mijn nickname ben ik niet, ik suggesteer een 13 jarige breezerboy te zijn, maar ik ben ondertussen alweer 19. En ik schaam mij ervoor...
Mijn dank is groot, en ik ben heel lief
Zelf niet, maar als je een topic opent hier in Frontpage Algemeen en het liev
Vroeger, november 2001, het tijdperk dat breezertaal iets nieuws en stoers was heb ik mij geregistreerd op de Frontpage met de niet al te mooie nickname Th@_M@ster (41351). Ik vroeg mij af of ik dat wellicht kan veranderen naar mijn GoT Nickname Icey, of I-cey. De afgelopen paar jaren ben ik volwassener, serieuser en bovenal betalend geworden
Mijn dank is groot, en ik ben heel lief