Toon posts:

[Longhorn] Ondersteuning voor AMD64?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ken iemand die beweerd dat Longhorn geen AMD64 processoren meer gaat ondersteunen. Hij zou er normaal iets van moeten afweten, maar dit geloof ik toch niet zomaar.

Dit is wat hij zei op msn:
Amd wordt veel te warm... is helemaal een opgefokte processor.. EN WORDT NIET MEER ONDERSTEUND DOOR MICROSOFT.. in de nieuwe versie !!
*nieuwe versie = longhorn

De 64 bit kernel voor een AMD is er helemaal niet meer in geprogrammeerd...

AMD heeft een proces ingespannen tegen microsoft.

Wij wijn microsoft certified... dus.. dan kom je veel te weten.

Weet iemand of hier iets van waar is? Ik heb zelf al wat gegoogled en eventjes op hier gezocht, maar ik vond zo direct niet wat daar enigzinds bij aansloot..

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 20:50

Nik

Ja hoor...

http://www.google.nl/sear...2B+longhorn+support&meta=

Gezocht? Damn, ik geef 4 kernwoorden in, en ik krijg 157000 hits, waar de eerste link meteen bingo van is!

Ga je schamen! :Y)

[ Voor 47% gewijzigd door Nik op 14-07-2005 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me wellicht beetje verkeerd uitgedrukt, dit was dus wat ik ook gevonden hebt, echter blijft die persoon bij zijn standpunt..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:32:
Je kennis drinkt te veel :+

Maar het is niet waar wat hij zegt, MS blijft de AMD64 ondersteunen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-02 16:58
Die persoon zal wel een fanatiek intel / microsoft-fan zijn :Y) Maar ondersteuning voor amd64 is er iig. zoek eerst zelf es wat beter (zoals er al gezegd wordt)

[ Voor 6% gewijzigd door ff_tweake op 14-07-2005 21:37 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 20:50

Nik

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:34:
Ik heb me wellicht beetje verkeerd uitgedrukt, dit was dus wat ik ook gevonden hebt, echter blijft die persoon bij zijn standpunt..
Als hij bij dat standpunt blijft geef je hem die google link. Scheld hem uit voor n00b en je bent klaar. Jij weet wel beter toch? Einde discussie... :>

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:19
dan moet je tegen hem zegge dat hij is eens moet goed leren lezen........want dat is TOTAL bullshit de AMD CPU zijn x86 build net zoals de intels :S om zo maar kort te zegge.....en btw dat mag geen eens..... :)

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

ik herinner me een thread waarin iemand beweerde dat hij zijn processor 64bit kon maken dmv een tooltje. die kerel werd op irc uitgenodigd voor een stevige disussie, maar het bleek om central brain identifier te gaan, waarmee je de CPU string kan aanpassen.

tjah, dat krijg je dan van zo'n soort mensen

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 21:32:
Die is goed man. Ik werk bij een Gold partner, maar dat ze je daar iets over vertellen is grote onzin _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Pewwy op 14-07-2005 21:42 ]

• The_Savage
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-05-2021

The_Savage

wEiRd

Wel vreemd dat er van de Longhorn AMD64 versie eerder iets naar buiten is gekomen dan de Intel 64 versie.

Verwijderd

Topicstarter
Is er dan ooit wel sprake geweest van dat de AMD64 niet ondersteund zou worden? Of heeft hij dat helemaal verzonnen?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2005 11:15 ]

Pagina: 1