Toon posts:

Leuk om mn topic dicht te gooien

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom o waarom gooi je mn topic dicht, die ringtone is nergens te vinden. En kom niet aan met die roze maandag onzin.

En trouwes: een forum is een plaats om vragen te stellen en te beantwoorden lijkt me.
De groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:58
SmartDodo legt toch uit waarom het topic dicht is, en als je het er toch niet mee eens bent, mail 'm dan ff.
GoT is een forum, maar niet een forum waar je zomaar dergelijke vragen moet stellen.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik wil het best nog een keer uitleggen:
We zien verder liever geen topics die alleen voor jezelf van nut zijn zoals huiswerkvragen, simpele liefdesvragen aangaande jezelf of vragen
die je met behulp van bijv. google ook terug kunt vinden. Liever zien we een interessante discussie waar meerdere mensen wat aan kunnen hebben.
aldus de Algemene Richtlijnen voor Stuffis Generalis (5-7-2005)

Bij uitzondering kan zoiets open blijven, in dit geval zou het hooguit in de Huiskamer geplaatst kunnen worden. In SG hoort het sowieso niet, net als in de techfora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:53:

En trouwes: een forum is een plaats om vragen te stellen en te beantwoorden lijkt me.
De groeten.
Vragen ja, maar wel vragen waarbij je vantevoren zelf eerst inzet hebt getoont, zoals ook in de FAQ staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens bovenaan dit subforum: Lieve Adjes
Er staat een sticky met een pakkende titel: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)

Het is hier op GoT de bedoeling dat je enig inzet toont en research pleegt, voordat je een topic start. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de op het subforum geldende FAQ's en allerhande stickies. Zo ook hier in Lieve Adjes ;)

Dit topic is gesloten.