Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ooit TVGids op mijn PDA gehad, inmiddels gedeinstalleerd maar na elke sync met mijn computer krijg ik de error:

Cannot execute \Program Files\TVGids\Syncer.exe

Nogal logisch: Ik heb het gedeinstalleerd, maar ergens staat er nog een verwijzing. Iemand enig idee hoe ik die wegkrijg???

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

My Mobile Device\Windows\Start Menu\Programs\ ....

Daar gewoon deleten (ervanuitgaande dat je je iPaq kan aansluiten op een PC).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Daar staat niets tussen van TVGids. Het is eerder een verwijzing in bv een registry achtige database waar staat dat bij elke synchronisatie een programma moet worden gerund. Dat bestaat niet, daarom de melding. Ik moet die verwijzing weghebben..

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:08:
Daar staat niets tussen van TVGids. Het is eerder een verwijzing in bv een registry achtige database waar staat dat bij elke synchronisatie een programma moet worden gerund. Dat bestaat niet, daarom de melding. Ik moet die verwijzing weghebben..
http://www.google.nl/sear...rg.mozilla:en-US:official zou een optie kunnen zijn. Helaas kan ik niet ruiken wel OS op je PDA staat of hoe je het programma ooit het geinstalleerd.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Windows CE en geinstalleerd via de PC Installer. Gedeinstalleerd op dezelfde wijze

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-11 13:24
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:12:
Windows CE en geinstalleerd via de PC Installer. Gedeinstalleerd op dezelfde wijze
is het de tvgids van de PocketPcclub? zo ja gewoon weer even dezelfde versie downloaden, instaleren, dan opstarten, auto sync uitzetten en programma weer uninstallen

[ Voor 1% gewijzigd door hellboy123 op 15-07-2005 18:57 . Reden: nare typo's ]

Pagina: 1