Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tpl] Grote tekst valt buiten normale kaders

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Toevallig zag ik net tijdens een discussie de schreeuw:

AAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNN

voorbij komen die zowel daar als in mijn reactnotepad buiten de normale gedeelten van het templete komen :) Firefox 1.0.4 onder WinXP

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 19:52 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is ooit voorbijgekomen dat dit een 'wontfix' is; dan moeten mensen maar niet dergelijk lange woorden gebruiken. Maar ik kan dat bericht zo even snel niet terugvinden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 20:02:
Volgens mij is ooit voorbijgekomen dat dit een 'wontfix' is; dan moeten mensen maar niet dergelijk lange woorden gebruiken. Maar ik kan dat bericht zo even snel niet terugvinden :)
Ik heb even gezocht, maar met van die vage algemene termen begin je zo weinig :P

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

In IE vern**kt dat zelfs de layout, maar Spider heeft gelijk: dat is een WONTFIX.
a) het komt weinig voor
b) als het al voorkomt en het is niet opzettelijk dan kan de user het zelf fixen
c) als het wel opzettelijk gedaan word dan mogen daar wmb wel sancties op gezet worden want het is compleet onnodig

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.