De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...
Verwijderd
Maar dan is het rechter muisknop op de taakbalk en vervolgens snelmenu weergeven kiezen.
Zoals er staat heb ik de snelstarten balk WEL
Mar ik mis één PICTOGRAM
En dat is "bureaublad weergeven"
De komst van surround biedt de opnamestaf een ongekend arsenaal aan manipulatiemogelijkheden waar dan ook dankbaar gebruik van wordt gemaakt en waarmee het venster op de concertzaal vakkundig wordt gesloten. We luisteren verder via de brievenbus...
[ Voor 186% gewijzigd door Tsunami op 14-07-2005 19:11 . Reden: de officiële link van MS lijkt me wat beter ]
[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 14-07-2005 19:09 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Thnx allemaal!
1
2
3
4
5
| [Shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop |
die opslaan in je quicklaunch (c:\documents and settings\username\application data\microsoft\internet explorer\quicklaunch)
opslaan als 'desktop.scf' (extensie is belangrijk!)
en voila
A wise man's life is based around fuck you
Ik heb een heerlijk ouderwets Phlips toetsenbord met grote veerkrachtige toetsen.... en zonder WInkey!!RayNbow schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 19:08:
Nog een tip, Winkey+D is de equivalente sneltoets.
OS toegevoegd per het WOS Policy, bovenaan het subforum
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)