Het is ongetwijfeld een vrij standaard gegeven, maar als ik een document in Photoshop aan het opstellen ben en ik doe dit met een RGB-basis en ik converteer vervolgens het document naar CMYK-modus, komt het drukwerk wat ik met het resultaat ga laten drukken er dan qua kleurstelling exact zo uit te zien zoals dit te zien was op het beeldscherm met het RGB-document - dus vóór de conversie? Er van uitgaand dat mijn monitor kleuren correct weergeeft.
Nogmaals, ik begrijp goed dat dit basiskennis is als het aankomt op het werken met prorgramma's als Photoshop en met drukwerkvoorbereiding in het algemeen, maar als iemand mijn kwestie positief kan bevestigen dan zou ik op het moment best wel enorm geholpen zijn.
Nogmaals, ik begrijp goed dat dit basiskennis is als het aankomt op het werken met prorgramma's als Photoshop en met drukwerkvoorbereiding in het algemeen, maar als iemand mijn kwestie positief kan bevestigen dan zou ik op het moment best wel enorm geholpen zijn.
offtopic:
Einde bericht van een webdevelopper die noodgedwongen na een x-aantal jaren weer eenmalig drukwerk moet voorbereiden...
Einde bericht van een webdevelopper die noodgedwongen na een x-aantal jaren weer eenmalig drukwerk moet voorbereiden...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 18:45 ]