Toon posts:

.Wmv bestand omzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.733 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Afgelopen zaterdag was ik 1 van de gelukkigen die aanwezig mocht zijn op Sensation Black. Via internet is daarvan een livestream beschikbaar gesteld. Deze heb ik opgenomen met een programma. Echter omdat het een stream is kan ik niet spoelen in het bestand. Ik wil het bestand converteren naar .avi of .mpeg maar dit lukt niet. Wanneer ik het bestand wil converteren met winavi converter of ultra wmv converter zegt ie dat het bestand afspeelbaar moet zijn in Windows Media player, maar dat doet ie wel gewoon! Ultra WMV converter geeft aan 'fail in initializing the file'. Nou ben ik eens gaan zoeken bij eigenschappen van het bestand en daar staat bij gebruiksrecht "beveiligde inhoud". En bij Samenvatting --> Oorsprong --> Beveiligd --> Ja. Hieruit concludeer ik dus dat het bestand op de 1 of andere manier beveiligd is tegen converteren of wijzigen.
Als ik bij eigenschappen kijk in Windows Media Player kom ik het volgende tegen onder Licentie:

"Dit bestand kan worden afgespeeld tot 21-07-2005"
"Voor dit bestand is gedeeld afspelen toegestaan"
"Dit bestand kan niet worden gebrand"
"Dit bestand kan niet worden gesynchroniseerd"
"Van de licentie voor dit bestand kan geen back-up worden gemaakt"

Weet iemand wat ik hiermee aan moet en/of er een mogelijkheid is om het bestand te converteren? Zoals het nu is, is het namelijk erg lastig omdat je dus uren moet wachten voordat je een bepaald deel wil zien. Ik neem aan dat dit niet illegaal is wat ik doe, omdat het puur voor eigen gebruik is en de livestream gewoon legaal te downloaden was. Hiervoor kon je je namelijk laten registeren.

Groeten Tom

Verwijderd

Hiervoor moet je de wmvbeveiliging kraken, en dat is wel illegaal - en het is vrijwel onmogelijk.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Die beveiliging zit er niet voor niks op hè...
Je mag em dus blijkbaar niet verspreiden, daarom zit die beveiliging erop.

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-02 19:17

Caveman

whahoehaha

Alles wat je kunt zien en horen, kun je opnemen :)...alleen de vraag is hou je voldoende kwaliteit over...

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Topicstarter
Ja idd ik snap de bedoeling van de hele beveiliging etc etc. Ik ben ook niet van plan om het verder te gaan verspreiden ofzo, het is puur voor eigen gebruik om gewoon nog ff na te genieten ;) En ik wil sommige delen van de video nog een keer bekijken. En nu moet ik de video eerst zeg maar 6 uur laten afspelen voordat ik bij een bepaalde dj set ben. Is dus niet erg makkelijk, anders gezegd gewoon klote. Maar verder iemand die hier enige ervaring mee heeft? Desnoods via de mail wanneer het hier niet toegestaan is....--> tomba_999@hotmail.com

Alvast bedankt!

Groeten

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 12:23 ]