Hallo iedereen,
Ik heb hieronder een scriptje staan dat een textbox (value 'data') die al in xml is opgemaakt schrijft naar een .xml bestand en tergelijk ook nog een backup van de oude maakt. Na deze actie zou hij weer terug moeten gaan naar de oude pagina. Helaas blijft hij dus haken in het script, de redirect werkt niet. Nu weet ik dat er voor een header nooit html code make staan, dit staat er ook niet.
ik heb ook al geprobeerd om
Iemand enig idee wat hier de fout is, of hoe ik er voor kan zorgen dat hij toch gewoon redirect?
Ik heb hieronder een scriptje staan dat een textbox (value 'data') die al in xml is opgemaakt schrijft naar een .xml bestand en tergelijk ook nog een backup van de oude maakt. Na deze actie zou hij weer terug moeten gaan naar de oude pagina. Helaas blijft hij dus haken in het script, de redirect werkt niet. Nu weet ik dat er voor een header nooit html code make staan, dit staat er ook niet.
ik heb ook al geprobeerd om
PHP:
te proberen, maar dit werkt helaas ook niet.1
| <?php header("Location: control.php");?> |
Iemand enig idee wat hier de fout is, of hoe ik er voor kan zorgen dat hij toch gewoon redirect?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <?php //Start op writing total XML file if ($_POST["todo"]=="writexml") { $filename = $_POST["filename"]; $data = $_POST["data"]; //Createbackup $date = getdate(); $backup = $filename.$date['year'].$date['mon'].$date['mday'].$date['hours'].$date['minutes'].$date['seconds'].".bac"; copy($filename,$backup); $handle = fopen($filename, 'w'); fwrite($handle,$data); fclose($handle); //Vanaf hier dus een probleem waarom redirect hij gewoon niet header("Refresh: 2; control.php"); //print "<a href=\"control.php\">Done, go back</a>"; }//End of writing total XML file ?> |
[ Voor 11% gewijzigd door atze op 14-07-2005 17:59 ]