Toon posts:

Dell Latitude 110 L bij Mobielabo ?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De bovenstaande laptop kun je i.c.m. een 2 jr. mobielabo kopen voor 179,- Nu is mijn vraag, heeft er iemand ervaring met deze laptop, is dit redelijk systeem? Zou er bijvoorbeeld spellen mee te spelen zijn?

De volgende specs heeft het:
- Intel Celeron 1,3 Ghz.
- 64 mb Shared Video
- 40 GB harddisk
- LAN
- 256 MB intern
- cd-rw / dvd
- 15"XGA LCD
- Windows XP

Alvast bedankt voor de reacties !

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-06 21:28

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kweenie wat je wil spelen, maar dat video-geheugen gaat al van je (maar) 256Mb intern geheugen af. De CPU is erg traag en met 40Gb staat alles snel vol.

Het is leuk om te gebruiken als eenvoudig internet-PCtje of om wat te tikken onderweg/school/werk, meer ook niet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Leuk dingetje, bij welk abonnement enzo?

Verwijderd

Systemen van Dell zijn over het algemeen uitstekend van kwaliteit is mijn ervaring, ik werk nu al meer dan 2 jaar op een laptop van Dell en ben super tevreden.

Alleen voor het spelen van de nieuwste en ook wat meer gedateerde spellen is die laptop niet echt geschikt lijkt mij door het gedeelde videogeheugen en het niet te grote interne geheugen.

Voor Office-applicaties is het een mooie laptop lijkt mij.

Verwijderd

sinds waneer koopt men laptops om te speletjes te kunnen draaien :|. Meeste mensen kopen noch altijd laptops voor portabiliteit en andere doeleinden. Gamen komt laatst

Dit lijkt me wel een goeie deal en als je een extra 200 euro hebt kan je nog altijd de cpu en memory upgraden ( cpu verkopen en extra geld bij doen)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Je post dit in het verkeerde subforum, hebt blijkbaar zelf totaal geen moeite gedaan om eea uit te zoeken en snapt niet dat GoT niet een helpdesk is waar je zo maar loze vragen kan stellen :/

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.