emule serverlijst

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:43
hoi,

Ik heb hier een dedicated emule download bak, die zijn downloads via een netwerk verbinding wegschrijft naar de fileserver zo ook de temp map,

Nu is het zo dat de download bak eergister zijn verbinding verloor met de fileserver (even opnieuw starten vanwege updates) en daardoor kon ie de verbinding naar de netwerk share voor de downloads/temp map niet meer maken, met als gevolg dat als ik emule afsluit en opnieuw opstart dat ie dan geen servers kan vinden, want dat bestandje zou in de temp map horen te staat (ik kon er niks vinden)

Hoe kan ik ervoor zorgen dat emule weer servers kan vinden?? is er misschien ergens een lijst van die servers ofzo??

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Misschien even het programma opnieuw installeren?

Ik zie niet terug wat je zelf al hebt geprobeerd. Daarom zou ik graag willen dat je Software Algemeen - Beleid en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog even heel goed doorneemt. Het is je al vaker verteld dat dat een eerste vereiste is hier op GoT.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
oja, en voor de dingen waar je zelf echt niet uit komt is er altijd ook nog eMule opensource eDonkey, deel 13 . Daarin is vast ook heel erg veel info te vinden over emule :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.