Ik zit met een wat omvangrijk probleem
Ik heb een mapje gevuld met ongeveer 700 snelkoppelingen naar foto's verspreid over de gehele HD. Nu wil ik graag deze snelkoppelingen omzetten naar gewone volledige bestanden. Kortom, een convert tool van snelkoppeling naar het actuele bestand. Ik wil namelijk alle bestanden branden op een DVD, maar aan snelkoppelingen heb ik niks. Ik wil immers niet de snelkoppelingen branden, maar de bestanden zelf.
Oplossing nummer 1 is alle foto's los openen, doel opsporen, en dan de foto in een nieuwe map kopieren. Voor dik 700 snelkoppelingen kijk ik graag toch even verder naar een andere oplossing.
Via google en de GoT search kwam ik voornamelijk programma's tegen die van files makkelijk snelkoppelingen automatisch kon maken, maar ik wil dus andersom. Of in ieder geval een oplossing om deze bestanden weg te branden.
Heeft iemand een idee hoe ik dit dus efficient kan aanpakken
?
Oplossing nummer 1 is alle foto's los openen, doel opsporen, en dan de foto in een nieuwe map kopieren. Voor dik 700 snelkoppelingen kijk ik graag toch even verder naar een andere oplossing.
Via google en de GoT search kwam ik voornamelijk programma's tegen die van files makkelijk snelkoppelingen automatisch kon maken, maar ik wil dus andersom. Of in ieder geval een oplossing om deze bestanden weg te branden.
Heeft iemand een idee hoe ik dit dus efficient kan aanpakken