Vreemde oproep

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
Topicstarter
Ik weet niet goed, hoe ik deze post moet plaatsen:

http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1348190

Poster heeft zich vandaag (14-07-2005) aangemeld op Tnet, maar geeft geen openbaar e-mailadres. Hoe wil hij dan, dat "slachtoffers" met hem in contact treden?
Op zich zou dit best wel een eigen nieuwstopic waard zijn, als iemand dit serieus gaat aanpakken, maar hier, onderaan een twee dagen oud topic, lijkt het Troll-gehalte vrij hoog.
Kortom, misschien kan iemand van de crew eens contact op nemen met Darter, wat hij nu eigenlijk wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

Sja, we kunnen bezwaarlijk zijn mailadres hier gaan neerplanten hé?
Maar misschien kan je een reactie plaatsen in zijn gallery?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Topicstarter
Had ik niet aan gedacht. Kan natuurlijk ook! Bericht geplaatst.
Nu maar hopen, dat hij zijn gallery regelmatig bekijkt.

[ Voor 226% gewijzigd door Toff op 14-07-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik hoop het ook. VOlgens mij zou een site als Tweakers makkelijk voldoende mensen moeten kunnen vinden om Brein morsdood te maken wegens privacyschending. En zo gek is het niet wanneer mensen zich gaan verenigen.

* Delerium denkt aan de compuserve CD's die ook door Tnet zijn uitgeroeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

botoo

💀 too old to die young

* botoo denkt dat er iemand een hoop pageviews op de gallery gaat genereren :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik neem aan dat het linkje uit de topicstart hetzelfde is als het linkje dat op de gallerypagina moet staan? Dat linkje deed het niet, ik ben zo vrij geweest dat even te editen :)

Overigens denk ik dat - met alle respect voor de ongetwijfeld grote vaardigheden van Darter - je beter ook even een reaktie onder zijn frontpagepost kan zetten, daarvan is het wat waarschijnlijker dat 'ie 'm terugvind ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Topicstarter
Ja, ehm, het ging mij er eigenlijk om, dat ik niet wist hoe ik die post moest waarderen.
Lijkt me nog steeds het simpelst, als een crewmember Darter even een mailtje stuurt, wat hij nu eigenlijk wil. Dat kan best, zonder zijn e-mailadres hier prijs te geven toch botoo? Nadat ik botoo's advies had opgevolgd, bedacht ik zelf ook, dat een reactie op de FPpost misschien nog slimmer was geweest, maar dan zie ik de dubbelpostmods al weer om mijn oren vliegen ;). Bovendien -ik neig steeds meer naar een Troll- wil ik zijn post niet weer onder de aandacht brengen.

Linkje-edit is OK natuurlijk, tnx Rataplan.
Pagina: 1