DFS schoont staging folder niet op

Pagina: 1
Acties:

• relaxteb
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-02 20:12
Situatie :
Windows 2000 Domain Controller A ingericht met alle laatste updates
Windows 2003 Domain Controller B ingericht met alle laatste updates

DFS Root is geconfigureerd, nieuwe link toegevoegd met 2 referrals naar serverA en B.

De replicatie is geconfigureerd en doet het.

Echter als er op server A een file toegevoegd wordt, repliceert deze netjes naar server B maar de [b]staging folder wordt niet opgeschoond [/b op de server waar de wijziging plaats vond. Hier blijven alle gerepliceerde bestanden staan.

Ik vond 1 artikel hierover : http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=322141 echter zijn onze file's meer up to date omdat de server met alle windows updates is bijgewerkt.

De replicatie topologie is RING dus naar beide kanten mag worden gerepliceerd.
Iemand een idee?

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Ik heb ook een DFS, maar dan met 4 servers (1 root / 40tal links) die over 512Kbps VPN verbindingen repliceren naar buitenlandse sites, en ik stel ook soms vast dat de staging folder wel eens aardig volloopt, maar dat dit uiteidelijk allemaal goed komt. Begin deze week stond er in een van de servers 4 GB, (+24000 aan files) ondertussen is dit al gezakt naar 2,4 met 12000 aan files. Dagelijkse aangroei is soms tot 3GB.

Ik zou gewoon wat geduld hebben en in de gaten houden als de bestanden schuiven, indien ja, geen zorgen maken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Yalopa op 14-07-2005 21:41 ]

You don't need eyes to see, you need vision