Hardisk weg, letters veranderen niet?

Pagina: 1
Acties:

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
zit met het volgende vage probleem. Er zal vast wel een hele stomme oplossing voor zijn, of ik doe iets heel stoms fout, maar ik kan er even niet op komen.

Had eerst 2 hd's in mn bak. Op de 1e hd zaten 2 partities, dus C: en E:, en de 2e schijf had 1 partitie, inderaad... D:...

Nu heb ik de 2e schijf verwijderd. Als ik in dos d: intik, kom ik keurig op de 2e partitie van de 1e schijf uit... werkt prima dus, drivelettertjes netjes opgeschoven.

Als ik win98 boot, zie ik keurig netjes een C: en een D: partitie... prima in orde dus

MAAR... als ik win2k boot, zie ik een C: en een E: partitie?!?

Iemand enig idee hoe ik dit weer goed kan krijgen? Want dit werkt nou niet echt bepaald handig :(

Verwijderd

waarshijnlijk ligt het aan het id dat win2000 heeft toegekent ...admin tools>comp managment > letter wijzigen :)

• Passenger
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 00:03
ah :) thanx! zoals ik al zei, de oplossing zal wel weer erg stompzinnig zijn, maar dit keer istie gewoon simpel! hehehe :) nogmaals bedankt

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Ik zou toch wel oppassen met het veranderen van drive letters onder win2k. Ik heb na een hd crash een kopie gemaakt van die schijf op een lege disk en de drive letters opnieuw geranschikt, maar nu zeurt ie over kan dit en dat niet vinden:(