Toon posts:

[XP] Na configureren IIS =>bij elke banner login request

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een beetje gespeeld te hebben met IIS, omdat ik eerst niet in mijn localhost kwam, krijg ik nu op elke site die connect met een reclame server, een login dialog...
Ik kan nu wel op mijn localhost inloggen doordat ik anonymous login van IIS heb uitgezet, en intergrated windows verification aan. Ik kan nu dus inloggen met Administratot + pw...

Maargoed, dat werkt dus nu, maar nu zit ik met dit probleem.... Iemand ideen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:15:
Maargoed, dat werkt dus nu, maar nu zit ik met dit probleem.... Iemand ideen?
Kun je iets duidelijker omschrijven wanneer je dat krijgt?

Dus bij $internetsite krijg je van je eigen webserver een logon prompt?

In dat geval heb je iets grondig verkeerd lopen doen maar wat heb je niet verteld (buiten dan dat je met IIS hebt lopen kloten).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Dit krijg ik dus bv op msdn.com, hier op GOT krijg ik et ook telkens door die banner rechts...
Ik weet eerlijk gezegd niet waar die request vandaan komt....

Afbeeldingslocatie: http://www.icshosting.nl/Untitled-1.gif

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08 13:28
heb je misschien een "handig" programmatje geinstalleerd dat in je host file alle reclame doorverwijst naar je eigen interne ip adres, bijv kazaa lite deed dat. Dus kijk een in je host file om te zien wat daarstaat

LinkedIn
BlackIntel

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

^^^^

met stom :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb alleen maar files van msdn geinstalleerd nix bijzonders verders, maar het probleem stopt als ik de IIS service stop.
Ik moet dus iets aan die configuratie doen.... maar wat?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Yup, je hebt een adblocker geinstalleerd die adsites naar localhost doorverwijzen. Bij de meeste mensen draait er niets op poort 80, bij jou wel en dus krijg je gezien jouw configuratie die melding. Als je die server wilt laten draaien op poort 80: verwijder je adblock.

edit:

Omdat het spelen is, is IIS op een andere poort zetten handiger. Kies bijv. een willekeurige ongebruikte boven de 1024.
Maar doe hoe dan ook onderstaande even.

Als je dat niet doet (of je server op een andere poort dan 80 gaat draaien): haal hoe dan ook de adservers van Tweakers.net uit je filter (*.tweakers.net, *.webads.nl). Ten eerste omdat we hier geen ranzige pr0n banners etc hebben en omdat je door het niet te blocken ons een beetje helpt. Ten tweede omdat wij mensen die ons in de blockfilters zetten, vaak ook zelf blokkeren = bannen ;)

Anyway: WOS --> Software Algemeen

[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 14-07-2005 13:36 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em nu op port 1500 gezet, lijkt idd te werken, alleen nou pakt Visual studio em niet meer.... weet iemand toevallig waar ik dat kan veranderen?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 13:50 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Niet bij apache: dan stond je daar anonieme toegang toe en stroomde het apache log vol met foutmeldingen.

Visual studio: heb ik geen kijk op. Ik neem aan dat daar ergens in de settings van VS wel een optie voor is maar misschien weet iemand anders meer te vertellen (check ondertussen F1 even).

Heb je trouwens al de T.net / webads block verwijderd? Ik vergat naast *.tweakers.net en *.webads.nl nog te noemen dat dit ook geldt voor adserver.adremedy.com.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
okeej haal de blocks weg

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik in de IIS admin heb ingesteld dat de default website op port 1500 moet runnen, werkt nix meer, qua IIS dan, kan niet met de server verbinden.....

EDIT: ALs ik localhost:1500 probeer doet ie et wel gewoon, kan ik ergens instellen dat ie dat automatisch doet?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:46 ]

Pagina: 1