Hallo beste mede tweakers,
Ik wil graag een stiller en koeler pc hebben.
Ik wil dit omdat ik me soms nogal stoor aan de herrie die mijn pc maakt, vooral als hij 's nachts aan staat. Het enigste wat ik ermee doe is internetten, chatten, office, af en toe een potje C&C Generals of UT2004 en leechen.
Omdat ik nu een vakantiebaantje heb wil ik van het geld dat ik daarmee verdien een vooral stiller en koeler syteem maken. Zolang het maar niet te veel geld kost. Mijn budget weet ik nog niet precies.
Specs:
Asrock K7S8X rev3.
AMD Athlon XP 2600 @ 2013Mhz
512 MB (DDR SDRAM)
XFX GeForce FX 5600 (128 MB)
Maxtor (40 GB)
MAXTOR (20 GB)
SONY DVD RW DRU-530A
standaard voeding
temps idle: mobo:35,CPU:51
Cooling:
1x 120mm casefan (LEDS)
Zalman CNPS5100-Cu
Ik heb een beetje op tnet zitten rondsurfen en dacht zelf aan deze koelingsproducten.
Ik heb gekeken voor papst fans maar ik weet niet precies wat het allemaal inhoud, er zijn namelijk veel verschillende soorten papst fans.
Misschien dat ik nog een andere voeding wil kopen maar dat licht aan m'n budget.
Hij moet iig niet erg duur zijn maar wel stil.
CPU: CNPS7000A-AlCu
Case: 2x 80mm papst, 1x 120mm papst
GPU: Zalman ZM80C-HP (passief)
Als m'n budget het toelaat nog een stille voeding.
Ik wil graag een stiller en koeler pc hebben.
Ik wil dit omdat ik me soms nogal stoor aan de herrie die mijn pc maakt, vooral als hij 's nachts aan staat. Het enigste wat ik ermee doe is internetten, chatten, office, af en toe een potje C&C Generals of UT2004 en leechen.
Omdat ik nu een vakantiebaantje heb wil ik van het geld dat ik daarmee verdien een vooral stiller en koeler syteem maken. Zolang het maar niet te veel geld kost. Mijn budget weet ik nog niet precies.
Specs:
Asrock K7S8X rev3.
AMD Athlon XP 2600 @ 2013Mhz
512 MB (DDR SDRAM)
XFX GeForce FX 5600 (128 MB)
Maxtor (40 GB)
MAXTOR (20 GB)
SONY DVD RW DRU-530A
standaard voeding
temps idle: mobo:35,CPU:51
Cooling:
1x 120mm casefan (LEDS)
Zalman CNPS5100-Cu
Ik heb een beetje op tnet zitten rondsurfen en dacht zelf aan deze koelingsproducten.
Ik heb gekeken voor papst fans maar ik weet niet precies wat het allemaal inhoud, er zijn namelijk veel verschillende soorten papst fans.
Misschien dat ik nog een andere voeding wil kopen maar dat licht aan m'n budget.
Hij moet iig niet erg duur zijn maar wel stil.
CPU: CNPS7000A-AlCu
Case: 2x 80mm papst, 1x 120mm papst
GPU: Zalman ZM80C-HP (passief)
Als m'n budget het toelaat nog een stille voeding.
[ Voor 6% gewijzigd door Dj-sannieboy op 14-07-2005 13:09 . Reden: typfoutjes ]