Ik heb het volgende stuk actionscript, ik heb overal al gezocht in tutorials maar dit is een specifiek probleem.
Hoe het eruit ziet..: Links in het scherm staan 20 plaatjes, 1 plaatje wordt naar rechts geschoven en vergroot naar 300x300 pixels. de andere 19 zijn 50x50 pixels.
Nu wil ik als 1 van de 20 plaatjes rechts staat aan elk plaatje een link geven, zodat ik het plaatje kan uitvergroten. Helemaal mooi zou zijn dat dit binnen in flash gebeurd..
Maar ik ben al tevreden met een uitvergrote foto in IE, een popup dus...
Ik denk dat het ergens in het vetgedrukte moet maar niks wil werken..
Ik snap ook niet hoe ik elk plaatje afzonderlijk een link kan geven...zo krijgt elk plaatje toch dezelfde link?
André: overbodig lange lap doe weggehaald, staat we in de post hieronder
Als ik hiervan:
on(release) {
getURL("http://www.nu.nl","_blank");
}
Opent nu.nl niet als ik op een figuur van 50x50 klik maar wel als ik op een figuur van 300x300 klik.
Dat is goed, alleen wil ik nu dat ik aan elke van de 20 figuren afzonderlijk een url kan geven.
Hoe het eruit ziet..: Links in het scherm staan 20 plaatjes, 1 plaatje wordt naar rechts geschoven en vergroot naar 300x300 pixels. de andere 19 zijn 50x50 pixels.
Nu wil ik als 1 van de 20 plaatjes rechts staat aan elk plaatje een link geven, zodat ik het plaatje kan uitvergroten. Helemaal mooi zou zijn dat dit binnen in flash gebeurd..
Maar ik ben al tevreden met een uitvergrote foto in IE, een popup dus...
Ik denk dat het ergens in het vetgedrukte moet maar niks wil werken..
Ik snap ook niet hoe ik elk plaatje afzonderlijk een link kan geven...zo krijgt elk plaatje toch dezelfde link?
André: overbodig lange lap doe weggehaald, staat we in de post hieronder
Als ik hiervan:
on(release) {
getURL("http://www.nu.nl","_blank");
}
Opent nu.nl niet als ik op een figuur van 50x50 klik maar wel als ik op een figuur van 300x300 klik.
Dat is goed, alleen wil ik nu dat ik aan elke van de 20 figuren afzonderlijk een url kan geven.
[ Voor 64% gewijzigd door André op 15-07-2005 08:39 ]