Hallo, ik heb de volgende uitdaging,
Ik heb het forum doorgezocht maar geen oplossing gevonden. Mocht ik niet goed gezocht hebben Excuses.
Na de installatie van Office XP Professional op een PC met Windows XP Pro kan de user die Office geinstalleerd heeft Het pakket probleemloos gebruiken. Andere users kunnen op word na alle programma's zonder problemen gebruiken.
Word geeft het volgende probleem:
Waarna het volgende scherm verschijnt:
Als ik Nee toets kom ik in een loop terecht als ik Ja toets kan ik in veilige modus werken.
Omdat het leek op een rechten probleem heb ik alle Domain Users die op deze PC werken onder de lokale administrators gezet, wat niet helpt.
Heeft iemand een oplossing voor deze uitdaging?
Ik heb het forum doorgezocht maar geen oplossing gevonden. Mocht ik niet goed gezocht hebben Excuses.
Na de installatie van Office XP Professional op een PC met Windows XP Pro kan de user die Office geinstalleerd heeft Het pakket probleemloos gebruiken. Andere users kunnen op word na alle programma's zonder problemen gebruiken.
Word geeft het volgende probleem:
| In Microsoft Word is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. De gegevens waarmee u werkt, zijn mogelijk verloren gegaan. het werk wordt door Microsoft Word hersteld. v Mijn werk herstellen en Microsoft word opnieuw starten Vertel microsoft over dit probleem. blabla... |
Waarna het volgende scherm verschijnt:
| Kan Word de laatste keer niet starten. Word in veilige modus helpt u bij het corrigeren. Blabla.... Wilt u Word in veilige modus starten? Ja / Nee |
Als ik Nee toets kom ik in een loop terecht als ik Ja toets kan ik in veilige modus werken.
Omdat het leek op een rechten probleem heb ik alle Domain Users die op deze PC werken onder de lokale administrators gezet, wat niet helpt.
Heeft iemand een oplossing voor deze uitdaging?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 08:02 ]