Toon posts:

Office installatie uitdaging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb de volgende uitdaging,

Ik heb het forum doorgezocht maar geen oplossing gevonden. Mocht ik niet goed gezocht hebben Excuses.

Na de installatie van Office XP Professional op een PC met Windows XP Pro kan de user die Office geinstalleerd heeft Het pakket probleemloos gebruiken. Andere users kunnen op word na alle programma's zonder problemen gebruiken.

Word geeft het volgende probleem:

In Microsoft Word is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

De gegevens waarmee u werkt, zijn mogelijk verloren gegaan. het werk wordt door Microsoft Word hersteld.

v Mijn werk herstellen en Microsoft word opnieuw starten

Vertel microsoft over dit probleem.

blabla...

Waarna het volgende scherm verschijnt:

Kan Word de laatste keer niet starten. Word in veilige modus helpt u bij het corrigeren.

Blabla....

Wilt u Word in veilige modus starten?

Ja / Nee

Als ik Nee toets kom ik in een loop terecht als ik Ja toets kan ik in veilige modus werken.

Omdat het leek op een rechten probleem heb ik alle Domain Users die op deze PC werken onder de lokale administrators gezet, wat niet helpt.

Heeft iemand een oplossing voor deze uitdaging?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 08:02 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nee, want die foutmelding vertelt niet wat er precies niet werkt.

Haal die users maar weer van local admin af, en start word op zonder addins (start > run > winword /a).

Kies dan voor Office Repair (help > Repair).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
OK
- users weer terug naar oude rechten,
- winword /a uitgevoerd (Start op zonder problemen, probleem zit dus inderdaad in een addin!)
- XP CD was nodig (heb initieel een volledige installatie gedaan?!)

voor de zekerheid een reboot gedaan
word weer opgestart

Helaas zelfde probleem.

Hoe kom ik erachter welke Addins door word opgestart worden?
Deze link bied uitkomst http://word.mvps.org/FAQs/Customization/CheckIfAddinsInstalled.htm

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2005 08:09 ]

Verwijderd

Taalpakketten uitschakelen in autocorrectielijsten ?
Heb eens enorm gesukkeld met een office XP.

Na het tikken van een aantal lijnen in word dezelfde foutmelding. enkele taalpakketten gedisabled en t marcheerde :) ( reinstall helpt niet )

Verwijderd

toch geen verwijzing naar een onbestaande share ergens in de extra->opties->bestandslocaties van word? ook kun je in het helpmenu nagaan of er uitgeschakelde items zijn.