Apple Developer Centre Student subscription ervaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:59

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Heeft iemand hier ervaring met Apple's student developer programma? Het kost maar $99/jaar ( 8)7 ) alleen vraag ik me af, wat je ervoor terug krijgt.
* One (1) ADC Student Mailing Subscription
* Special Student Discount Offers
Nu is een "student discount" natuurlijk altijd interessant, maar hoe vaak komt het voor? Hoe hoog zijn de kortingen (voegt het wat toe?) e.d. Iemand enig idee?

p.s. geen idee of dit nou in Apple Talk of hier moet... als het niet hier moet dan hoor ik het graag....

[ Voor 14% gewijzigd door alienfruit op 14-07-2005 11:12 ]

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-04 16:29

Nietzman

Woei!

Apple Developer Connection.

En de korting is eenmalig maximaal 20%. Het heeft mij op mijn Powerbook behoorlijk wat gescheeld.

Daarnaast krijg je dus een keer in de maand CDtjes met Developersoftware (Nog nooit gebruikt... :'). ) en heb ik hier ook Panther drie keer liggen en Tiger twee keer. Verder krijg je een ADC t-shirt (Die heb ik verdomme nooit gekregen. :(. ) en kregen we laatst bij de introductie van Tiger een Tiger t-shirt. (Die heb ik wel gekregen. O+. )

Die 100 dollar is dus in feite echt een schijntje als je ziet wat je er voor terugkrijgt.

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:59

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ja, de $99 is erg weinig daarom ook die smiley. :) Maar als ik het goed begrijp krijg je ook Tiger of de laatste besturingssysteem? Maar 20% korting is erg aantrekkelijk, dan is het nog goedkoper dan de studenten shop van Apple :)

Maar ik had begrepen dat je dus elk jaar (alleen bij Select etc. dus :+) een nieuwe hardware zou kunnen kopen, toch? De ADC Student programma was namelijk aangeboden door een vriend bij Borland, die nu bij Apple aan de slag is voor Cocoa.

[ Voor 37% gewijzigd door alienfruit op 14-07-2005 11:41 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

alienfruit schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:12:
p.s. geen idee of dit nou in Apple Talk of hier moet... als het niet hier moet dan hoor ik het graag....
Als je hierover twijfelt, kun je dan in het vervolg even contact opnemen met een moderator alvorens je een topic opent? :)

Je topic was inderdaad beter geplaatst in Apple Talk, maar aangezien je vraag daar al veel vaker voorbij is gekomen, doe ik dit topic maar op slot. Even zoeken naar 'ADC' in Apple Talk doet wonderen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.