Toon posts:

@Home Kabel 5000/600 vs Tiscali ADSL 3000/768

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sindskort is in Heino mogelijk via de kabel van @Home te internetten. Ik heb op dit moment een Tiscali Basis abbo 3000/768. Opzich ben ik daar zeer tevreden over, echter de telefoonabbo van KPN vind ik te duur. Ik overweeg daarom om de telefoon eruit te gooien om over te gaan naar kabel internet van @home voor 47,50 per maand 5000/600.

Ik zou graag willen weten wat de ervaringen van andere @home gebruikers zijn voordat ik een besluit neem.

Ik gebruik mijn ADSL voornamelijk voor het downloaden van nieuwsgroepen, mijn download is per maand ongeveer 100GB download en 50GB upload.

Bvd, NN.

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:49
Je zult begrijpen dat er d.m.v. de zoekfunctie al een hele hoop wordt beantwoord.
Echter is mijn reply voor jou denk ik wel handig omdat ik uit nijverdal kom. Dit ligt vlakbij heino (ken je vast wel).
In nijverdal is het heel erg stabiel en ik haal rond de 590 kb/s download en 75 kb/s upload. Toen het in nijverdal kwam hadden ze eerst een capaciteitsprobleem maar dat was binnen 2 weken na het te melden opgelost. Aangezien heino erg dichtbij nijverdal ligt ga ik er vanuit dat het bij jou ook goed zal zijn. Het wil allemaal nogal eens verschillen per plaats of wijk. Maar de ervaring die ik met @home heb (nog steeds) is dus perfect! Ik heb het nu zo'n 3 a 4 maanden. Ik had hiervoor adsl advanced (79,95 per maand) en door de afstand naar de centrale kwam ik rond de 550 kb/s uit. Daar komt @home nu dus al overheen. Ik heb altijd dezelfde snelheid op elk deel van de dag. Maar ik raad je zeker aan het forum eens goed door te spitten want er zit nog steeds een heel groot verschil tussen de gebruikerservaringen...

P.S. de 100 GB down en 50 GB up zul je zeker nix van horen!
Ik ken genoeg mensen met @home die soms wel aan de 400 gig per maand komen en nog nooit wat hebben gehoord...

[ Voor 13% gewijzigd door knorde op 14-07-2005 11:37 ]

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• RonnieGoodvibes
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:44
@home zkerz doen.
ben zelf lid geweest was grootverbruiker dus zo'n 300 400 gb p/m
maar snelheid moest hoger dus ben overgestapt naar ander maar voor de rest @home altijd wel toppie gewoon lekker snel met downloaden upload nu ook wat ik van mensen hoor 70 kb's.
dus tip tiscali weg en @home erin. ;)

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

• maontje
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-02 00:34

maontje

better off Playing

Ik heb hier in Tilburg de zelfde ervaringen.
@home is bij mij iig superstabiel met een download van 580 to 625KB/s en een upstream van 70-74KB/s en dat voor 47.95 euri's heb wat kenissen met een adsl abbotje die doordat ze verder van de centrale zitten met hun abbo van 50 euri's nog net 300KB/s halen dus voor mij Rules @home

Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip