Toon posts:

Hoe krijg je nou ondertiteling in je MPEG film op DVD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik weet niet percies waar ik deze topic moest plaatsen dus heb ik em hier maar gedaan
maar zoals m'n titel al zegt: Hoe krijg ik nou een NEDERLANDSE ondertiteling in een MPEG film en dan op DVD?!
ik hoop dat iemand me kan helpen
:)

• shades684
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-08 20:09
vobsub

Windows 7 - There Haven’t Been This Many Leaks Since Watergate

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15

Verwijderd

Topicstarter
en dan?
:Z -VobMux
-Subrysinc
ik snap et niet egt de ondertiteling staat goed met de film maar ik kan em d'r nie in krijge en niet op DVD zette met film moet ik

Verwijderd

Sorry, ik moet beter lezen de volgende keer. |:(

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 10:56 ]

• andreict
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:53:
Je moet de ondertitel bestand (srt of sub) precies zo noemen als de film, dus je film heet star wars 3.mpeg dan noem je de ondertitel star wars 3.srt, allemaal bijelkaar in de zelfde map, vobsub downloaden en installeren en kijken maar, je hoeft dan alleen nog maar de film te starten want de ondertitel wordt automatich meegepakt.

;)
dan heb je hem toch niet op dvd :X

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:53
andreict schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:54:
[...]

dan heb je hem toch niet op dvd :X
Klopt maar de meeste dvd-brandprogramma's nemen die ondertiteling automatisch mee zodra je de film wil branden.

Verwijderd

Topicstarter
Wannapuf schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:56:
[...]

Klopt maar de meeste dvd-brandprogramma's nemen die ondertiteling automatisch mee zodra je de film wil branden.
Ja ik heb ze in 1 map de naam zo precies hetzelfde genoemd
ik heb vobsub en dan?
als ik de film bekijk met bsplayer speelt hij niet gelijk de ondertiteling af hoor!

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 14-07-2005 11:13 ]

• andreict
Wannapuf schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:56:
[...]

noem eens 1 dvd brand programma waarmee je een mpg en een srt brand op een dvd en dat ie dan op een dvd speler afspeelt met selectable subs.

Je moet het dus authoren...

Verwijderd

andreict schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:59:
[...]
noem eens 1 dvd brand programma waarmee je een mpg en een srt brand op een dvd en dat ie dan op een dvd speler afspeelt met selectable subs.
zoiets bestaat niet ;) zo'n programma

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 11:02 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Topicstarter, ben je hier al eens begonnen: [search=dvd mpeg ondertiteling]? Daar is namelijk al veel informatie te vinden :) Misschien kun je misschien dit even lezen: Policy: Alle regels die op het forum gelden :)

[ Voor 23% gewijzigd door Spider.007 op 14-07-2005 11:03 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 10:58:
[...]

Ja ik heb ze in 1 map de naam zo precies hetzelfde genoemd
ik heb vobsub en dan?
als ik de film bekijk met bsplayer speelt hij niet gelijk de ondertiteling af hoor!
Wat wil je nou dan, de film met ondertitel branden op dvd, of wil je gewoon de film bekijken vanaf je computer met ondertitel?
Als het de 2e is, dan moet je mijn verhaal toch doen, maar probeer eens met een andere media player zoals media player classic of gebruik gewoon windows media player, als je vob sub goed geinstalleert hebt dan moet het gewoon automatisch gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 14-07-2005 11:14 . Reden: quote edit ]

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 14:09

KatirZan

Wandelende orgaanzak

zoek naar het programma dvd2svcd :) daar kan je alles mee ;) en ja, ook andere dingen dan dvd's converten naar svcd ;) zo kan je dvd naar dvd converten met bijv. vaste ondertiteling :)

alles zit inbegrepen in dat programma en het werkt ook nog eens heel erg makkelijk :)

Wabbawabbawabbawabba

Pagina: 1