Toon posts:

Adresboek outlook bij switchen van gebruiker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik zit met een raar probleem wat ik nog niet eerder heb meegemaakt, maar waar misschien wel een logische verklaring voor is. Deze heb ik echter nog nergens kunenn vinden.

Het is alsvolgt

IK gebruik Outlook 2000 op windows xp.
Er is een default user profile gemaakt met de gebruiker "standaard".
Als ik hiermee inlog en ik kijk in outlook bij contactpersonen, dan kan ik hem doormiddel van de eigenschappen > adresboek van outlook > weergeven als emailadresboek.
Hierna kan ik dus een mail sturen d.m.v de button "aan" en iemand uit de contactpersonenlijst zoeken.

Nou heb ik een nieuwe gebruiker aangemaakt. Genaamd "test"....
als ik hiermee aanmeld, dan maakt ie een nieuw profiel aan op basis van de default user profile "standaard".

Vervolgens ga ik naar outlook... En nu komt het probleem... Ik kan nu met geen enkele mogelijkheid adresboek van outlook > weergeven als emailadresboek aanvinken. het is grayed out.

Ik heb het idee dat het ligt aan het switchen naar een andere gebruiker...
Nou heb ik hier een netware server draaien met DLU/roaming profiles....
Maar als ik via het netwerk aanmeld, krijg ik precies hetzelfde.. Terwijl ik dacht dat het aan usersetttings lag, dat die contacts niet werken. Terwijl bij roaming profiles toch eigen settings worden meegegeven.

Ik weet nou niet waar ik het moet zoeken, Google /ms knowledgebase geven mij geen antwoord.

Wie herkent dit probleem en kan mij meer vertellen over de oorzaak e.d?

Verwijderd

Topicstarter
Trap....
geen 24 uur maar dit is wel treurig :)