Ik wil weer s wat nieuws kopen, een pc wel te verstaan. Zal ik wachten totdat er goede DDR m0b0's zijn? Is t veel sneller? Ik speel veel games, dus snel geheugen lijkt me wel belangrijk.
Verwijderd
niets aan toe te voegenOp zaterdag 13 januari 2001 16:08 schreef UTMachine het volgende:
Ja
Is het veel sneller? Dat valt nog wel mee... Zeker in verhouding met die nieuwe 133a chipset...
Verwijderd
Enig idee wanneer PC2100 DDR goed verkrijgbaar op de markt zal komen? Samen met een goed tweakbaar mb'tje van abit ofzo???
Niemand weet nog niet zeker wanneer AMD een nieuwe cpu gaat uitbrengen zeker? 1300 of 1400 Mhz would be nice
Zou deze maand moeten zijn niet?
Niemand weet nog niet zeker wanneer AMD een nieuwe cpu gaat uitbrengen zeker? 1300 of 1400 Mhz would be nice
Verwijderd
heb je wel een AMD?
Zo ja.... ja
Zo nee... nee
AMD blijkt aardig wat winst te pakken met die bordjes.
Het blijkt dat de PIII vaak zelfs langzamer is met DDR geheugen dan met de huidige moederborden/geheugens
Zo ja.... ja
Zo nee... nee
AMD blijkt aardig wat winst te pakken met die bordjes.
Het blijkt dat de PIII vaak zelfs langzamer is met DDR geheugen dan met de huidige moederborden/geheugens
Verwijderd
uhhh maar die nikeuwe Kt133a.... de benchmarks die ik gezien had van de mobos die t al ondersteunen waren nou ik echt spectaculair... in de meeste gevallen was de asus 7v nog steeds de topper......
Maar ik zou wachten op ddr..... tot t wat goedkoper wordt er is nog geen concurrentie strijd.. komt wel binnen 2 maanden als je zo lang kan wachten???
Maar ik zou wachten op ddr..... tot t wat goedkoper wordt er is nog geen concurrentie strijd.. komt wel binnen 2 maanden als je zo lang kan wachten???
Verwijderd
De Asus A7V een topper, dacht het toch niet.Op zaterdag 13 januari 2001 17:36 schreef The_Master_ofUT het volgende:
uhhh maar die nikeuwe Kt133a.... de benchmarks die ik gezien had van de mobos die t al ondersteunen waren nou ik echt spectaculair... in de meeste gevallen was de asus 7v nog steeds de topper.
Ik heb die berichtgeving een even gelezen over de Abit KT7a en ik moet nog zien of Asus en MSI ook aan deze verwachting voldoen.
Zowieso is de Abit KT7 met of zonder RAID uitgeroepen bij vele games en hardwaremedia tot beste koop.:)
Pagina: 1