als gebruiker wil ik de font-size in windows kunnen aanpassen, maar de optie 'geavanceerd' bij beeldscherm ik niet klik-baar. Voor zowel de gebruiker als de administrator. Google en de bijbehorende resultaten helpen ook niet echt verder. Iemand een suggestie?
Je bedoelt dan (denk ik) de mogelijkheid om in plaats van de standaard 96dpi setting 120dpi te gebruiken?
Dat is namelijk een systemwide setting, ik kan me wel voorstellen dat dat een onwenselijk iets is om eventjes te doen op een TS.
Wat wel werkt zonder dat andere users er last van hebben is (uiteraard) het aanpassen van de fontsize in de user-afhankelijke desktop settings > windows standaard of andere "thema's".
Uiteraard is dat wel afhankelijk van eventueel aanwezige (loopback) policies, maar zelfs daar kan je omheen werken door voor de desbetreffende user een profile met die bewuste settings aan te maken en dan vervolgens pas de policies te laten draaien.
Dat is namelijk een systemwide setting, ik kan me wel voorstellen dat dat een onwenselijk iets is om eventjes te doen op een TS.
Wat wel werkt zonder dat andere users er last van hebben is (uiteraard) het aanpassen van de fontsize in de user-afhankelijke desktop settings > windows standaard of andere "thema's".
Uiteraard is dat wel afhankelijk van eventueel aanwezige (loopback) policies, maar zelfs daar kan je omheen werken door voor de desbetreffende user een profile met die bewuste settings aan te maken en dan vervolgens pas de policies te laten draaien.
[ Voor 25% gewijzigd door alt-92 op 13-07-2005 23:47 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Je zou hier eens kunnen kijken - volgens die post zou je het op die manier moeten kunnen voor elkaar krijgen, al zegt de tweede poster al weer dat het niet lukt
dit is een TS met 2 users, ik zou het best systemwide willen integreren. Lang leve 17" TFT en slecht lezende gebruikers.....