Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Behuizing / big tower met veel 3,5'' disk ruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 07:17
Ik ben op zoek naar een big tower kast waar je meer dan de standaard 3x 3,5" sloten hebt.
Ik heb (zoals wel meerdere denk ik) meer dan 2 harddisks en daarnaast nog een 3,5" floppydrive.
Ten eerste vind ik deze 3 op elkaar stapelen niet zo'n goed idee, door de warmte werking en ten tweede wil ik ook genoeg ruimte over hebben voor DVD / lezer schrijver te plaatsen.
Nu werk ik met mounting brackets in een 5 1/4 slot, maar vind dit niet echt optimaal ivm de kabels van disk A beneden naar disk B boven vrij moeilijk gaat (ja het zijn nog PATA disken)

Iemand een merk / modeltype waar ik wat mee kan.
Tijdens mijn zoektocht kwam ik alleen typenummers tegen, aangezien die mij niets zeggen over de inhoud e.d. stel ik hier mijn vraag.

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-11 22:20
www.chieftec.com. Had je zo opkunnen zoeken :|

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:07

Cyphax

Moderator LNX
Misschien is de Coolermaster Stacker iets voor je. Die heeft erg veel 5.25" bays maar je hebt speciale dinges die je daarin kan bouwen waar je dan weer 3.5" bays mee krijgt. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

M'n Antec Sonata heeft 5 3.5" slots. 3 intern, met geluidsdempende rubbertjes :P en 2 extern.
Dus voor meer dan 2 HD's hoef je niet meteen een bigtower te kopen, in deze kleine kast passen er al 4 + een floppydrive.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Mijn lian li pc75 heeft 6 interne en 3 externe :p en dan kun je nog 6 5.25'' bays omvormen als je echt plaats te kort komt, en evt zelfs nog boven de voeding... plaats genoeg ;)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Mja, zoals je hierboven al hebt kunnen lezen zijn er genoeg kasten die aan je specs voldoen, en die je bovendien zelf ook wel had kunnen vinden door de relevante websites af te gaan. Slotje dus :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.