normalizer voor winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:41
Heyz allemaal

ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie normalizer voor winamp.
Een normalizer is een plugin voor winamp, die er voor zorgt dat elke song op het zelfde volume word afgespeeld, en je dus niet elke keer van je stoel moet afspringen om het geluid zachter of harder te draaien.

Ik heb er nu al een aantal geprobeerd... Sommige werken helemaal niet, andere verneuken de kwaliteit van de mp3s...

wie helpt?

oja aantal die ik al geprobeerd heb en niet werken of bagger zijn:::

- RockSteady (compressor/normalizer)
- AudioStocker (volume normalizer plug-in)
- Limiter (useful for normalizing the sound level)

Laat het even duidelijk zijn: ik ben niet te lui om ff www.google.com te typen,, ik heb er nu best veel geprobeerd, en bang dat kwaliteits verlies altijd aanwezig zal zijn bij het gebruiken van een normalizer? heb ik nog andere opties dan winamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06:48
Foobar kan met Replaygain overweg dit is de beste manier om het geluid op één niveau te krijgen.
Er is echter een nadeel Foobar is een van de moeilijkste spelers om te installeren.
Je moet hem helemaal zelf als een kerstboom optuigen.
De mogelijkheden zijn onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:12
met MP3Gain kun je vantevoren al je MP3's op een bepaald niveau brengen, zónder kwaliteitsverlies. Natuurlijk kan het even duren voordat je ze allemaal voor de eerste keer gehad hebt, en iedere keer als je iets nieuws hebt moet je ze er ook even doorheen gooien... maar ik vind het prima werken

[ Voor 9% gewijzigd door OnTracK op 13-07-2005 22:12 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.