Heyz allemaal
ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie normalizer voor winamp.
Een normalizer is een plugin voor winamp, die er voor zorgt dat elke song op het zelfde volume word afgespeeld, en je dus niet elke keer van je stoel moet afspringen om het geluid zachter of harder te draaien.
Ik heb er nu al een aantal geprobeerd... Sommige werken helemaal niet, andere verneuken de kwaliteit van de mp3s...
wie helpt?
oja aantal die ik al geprobeerd heb en niet werken of bagger zijn:::
- RockSteady (compressor/normalizer)
- AudioStocker (volume normalizer plug-in)
- Limiter (useful for normalizing the sound level)
Laat het even duidelijk zijn: ik ben niet te lui om ff www.google.com te typen,, ik heb er nu best veel geprobeerd, en bang dat kwaliteits verlies altijd aanwezig zal zijn bij het gebruiken van een normalizer? heb ik nog andere opties dan winamp?
ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie normalizer voor winamp.
Een normalizer is een plugin voor winamp, die er voor zorgt dat elke song op het zelfde volume word afgespeeld, en je dus niet elke keer van je stoel moet afspringen om het geluid zachter of harder te draaien.
Ik heb er nu al een aantal geprobeerd... Sommige werken helemaal niet, andere verneuken de kwaliteit van de mp3s...
wie helpt?
oja aantal die ik al geprobeerd heb en niet werken of bagger zijn:::
- RockSteady (compressor/normalizer)
- AudioStocker (volume normalizer plug-in)
- Limiter (useful for normalizing the sound level)
Laat het even duidelijk zijn: ik ben niet te lui om ff www.google.com te typen,, ik heb er nu best veel geprobeerd, en bang dat kwaliteits verlies altijd aanwezig zal zijn bij het gebruiken van een normalizer? heb ik nog andere opties dan winamp?