Toon posts:

Call Of Duty: framerate zakt spontaan in*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey ik heb een probleem met nvidia 6600 GT als ik call of duty speel heb ik constant 125 fps maar op een gegeven moment dropt me fps voor 1 sec naar 20/30 en ik heb alles geprobeerd:
nieuwste driver geprobeerd
ouwere driver geprobeerd
Nforce 2 driver geupdate

Specs :
A7N8X-X
AMD sempron 2800+
768 DDR ram
Nvidia 6600GT 128 mb
420 Watt thermaltake voeding

ik heb got al afgezocht en tweakzone en googled

alvast bedankt

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 14:51
hier heb je een aantal sites waar je mss wat aan hebt:

tweak guide bij tweakfactor.com

EA support 1

EA support 2

mss ook een idee om je geluidsdriver uptedaten dat kan ook wel eens problemen verhelpen.

heb je ook netjes de oude drivers verwijderd van je videokaart voor dat je andere installeerde? dit kan af en toe problemen geven. om goed opteschonen gebruik hiervoor driver cleaners (link staat in mun sign)

wat ook geen kwaad kan is om je schijf te defragmenteren. heeft dan niet zoveel invloed op de aantal fps maar is wel beter voor je games/programma's (laden wat sneller).

ook het wisselbestandgroote gelijk zetten (begingrootte en maximale grootte) heeft ook invloed tijdens games/programma's (windows hoeft dan niet steeds de grootte aan tepassen)

[ Voor 35% gewijzigd door mrboomblaster op 13-07-2005 21:59 ]

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Verwijderd

Topicstarter
jah ik heb driver cleaner pro gebruikt om oude drivers te verwijderen ea support heb ik ookal afgezocht

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 21:59 ]

• mrboomblaster
het heeft denk ik ook temaken met de drukte op servers. als je hele rustige servers hebt zal je er denk ik veel minder last van hebben.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12 00:03
mrboomblaster schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:02:
het heeft denk ik ook temaken met de drukte op servers. als je hele rustige servers hebt zal je er denk ik veel minder last van hebben.
Uhm hij heeft het niet over een "Lagg" spike maar over framedrops, in een zelfs gehoste server heeft hij er dus ook last van.. :+

My favorite programming language is solder.

• mrboomblaster
Puch-Maxi schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:08:
[...]

Uhm hij heeft het niet over een "Lagg" spike maar over framedrops, in een zelfs gehoste server heeft hij er dus ook last van.. :+
bedoelde de drukte op het scherm. meer mannekes in de game betekend dat de vidkaart meer tedoen heeft. ook dingen zoals granaat inslag, tanks en weet ik nog meer heeft allemaal invloed op je videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
mrboomblaster schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 22:18:
[...]

bedoelde de drukte op het scherm. meer mannekes in de game betekend dat de vidkaart meer tedoen heeft. ook dingen zoals granaat inslag, tanks en weet ik nog meer heeft allemaal invloed op je videokaart.
jah ik snap wat je bedoelt maar heb ik nooit last van gehad sinds ik op drome 12 kwam was het tijdelijk gefixt maar gister dus pc geformateerd en ik heb weer last van :( de gast naast me had het gefixt maar weet niet meer hoe

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 22:54 ]

• mrboomblaster
is het mogelijk om in COD het geluid helemaal uit teschakelen? als dat kan probeer dat eens of op een andere kwaliteit.

bij counter-strike 1.6 en eerder kreeg je op verschillende systemen een betere fps als je de geluids kwaliteit op high zetten.

• Crash
  • Laatst online: 01-12 20:56
Even je topictitel wat duidelijker gemaakt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Crash schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 23:32:
Even je topictitel wat duidelijker gemaakt ;)
hehhe dank je :)

// edit na heel lang googlen eindelijk de oplossing gevonden

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=951 dit progamma dloaden en dan
VGA latency op 64 zetten ipv 32

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 14:04 ]

Pagina: 1