Ik heb een logitech draadloos muis + toetsenbord. Ik heb ook 2 computers een webserver en een normale computer. Nu wil ik deze 2 computers aansluiten op een kvm switch die een draadloos muis + toetsenbord aankan. Ik heb gezocht op internet maar ik kan er niet wijzer op worden. Weten jullie misschien of er zo'n kvm switch bestaat zo ja geef dan misschien de type van die kvm switch
Gaat het om een USB of PS2 aansluiting? En waarom denk je dat een willekeurige KVM switch niet gewoon zou werken?
[ Voor 25% gewijzigd door RikY op 13-07-2005 19:27 ]
Verwijderd
Als die set PS/2 connectoren heeft aan de ontvanger is dit geen probleem.
Heb zelf een cordless desktop pro uit 1998 en deze werkte met iedere KVM switch welke ik ondertussen heb gehad (belkin, sweex, en 1 waarvan het merk me gelukkig ontschoten is)
Heb zelf een cordless desktop pro uit 1998 en deze werkte met iedere KVM switch welke ik ondertussen heb gehad (belkin, sweex, en 1 waarvan het merk me gelukkig ontschoten is)
Het moet gaan om een ps/2 aansluiting. En ik heb al een kvm swirch gehad maar daar doet geen draadloos muis + toetsenbord op.
Logitech geeft officieel geen ondersteuning op producten aangesloten op kvm switches. Zie ook hiero. Daarnaast ben ik er ook benieuwd of iemand misschien een oplossing heeft (heb zelf de diNovo set en wil binnenkort ook een kvm-switch).
The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!
Is www.stardock.com/products/multiplicity/ misschien een idee? Dat is in principe een KVM switch maar dan in software
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Verwijderd
Agree; hier Cordless Optical mouse / kboard versie 2003 sinds 2 yr via Belkin kvmVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 19:29:
geen centje pijn ( nou vooruit soms vergeet muis de scrollinstelling)
Pagina: 1