Toon posts:

C&C generals over vpn

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We proberen C&C generals + Zero Hour over mijn vpn server te spelen, alleen wil dit niet lukken.
-De VPN verbinding komt prima tot stand. We zijn in staat een serie spellen over vpn te spelen bijv Empires dawn of the modern world.
-De vpn server kent iedere client zijn eigen ip toe. In generals wordt voor locaal ip (in het options menu) het ip adres die de vpn server aanmaakt, geselecteerd.
-De generals server draait op PC met ip 10.0.0.150, de client krijgt het ip 10.0.0.156. Als de client is verbonden, kan ik naar 10.0.0.156 pingen. Als hij empires wil spelen, dan moet hij verbinden naar 10.0.0.150. Vandaar dat ook bij generals onder direct connect het ip 10.0.0.150 in het vak remote computer wordt ingevoerd. Zodra hij probeert te verbinden krijgt hij te horen: connection timed out.

Op tweakers staat nog een groot generals topic, maar de link naar generals over vpn werkt niet meer :| ;( .

Heeft er iemand een idee hoe je generals over een vpn verbinding werkende kan krijgen?

Edit: Er zijn geen patches voor generals geïnstalleerd. Verder staat er ook geen firewall aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je ook gezocht naar andere topics over VPN? Het was nogal een hot topic toendertijd. Je komt hier alleen maar op GoT om dingen te vragen, dus stel ik even iets meer eisen aan je topic.

Mocht je echt niets kunnen vinden (geef ook even aan welke topics je hebt gevonden met mogelijke oplossingen), zet dan je topic in het juiste forum (SGD is niet voor technische vragen).

Dit topic is gesloten.