Fatale uitzondering VXD

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 10:28
Ik krijg op een bep. systeem elke keer een blue screen. Fatale uitzondering OE op <geheugenadres> in VXD VCHACHE(01) 0000019A

Het systeem is een:
Celly 700 (niet oc'ed)
64 MB PC100/133 (beide geprobeerd, maar zonder succes)
TNT2 (2 kaartjes geprobeer, maar ook zonder succes)
56K modem
SB 128 pci

Het systeem loop al vast als ik directX (ook verschillende van geprobeerd) Direct3D test doe.
Met het opstarten van sommige spellen krijgt de comp ook een blue screen. Wat kan dit zijn?

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

hyet leven is hard, en vor je dood gaat moet je windows minstends een keer opnieuw installeren. en misschien ga je wel dood tijdens deze zeer vevelende maar waarschijnlijk zeer nuttigge activiteit. :7

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

• InterCC
Is al lang gedaan..

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

clean? dus schone disk enz.?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie is slavernij. Kies je eigen weg!

Verwijderd

http://www.windowstrouble.com/fatal.shtml

Onderaan de pagina... "A Page Fault is also a fatal exception (number 0E), but it is not the 'page fault' of the Invalid Page Fault. A page fault is part of Windows' Virtual Memory management, while the fatal Page Fault is an faulty handling of the page fault... an invalid page fault, actually."

Ik hoop dat je Engels op peil is. Zoniet vraag dan maar :)

Jord.

Verwijderd

Met andere woorden, ik zou eens gaan kijken hoe je je virtuele geheugen hebt ingesteld op die PC. Je swap-file dus. Er zijn genoeg draden op GoT die je daarin verder kunnen helpen :)

• InterCC
Mijn engels is goed genoeg om dat te kunnen lezen hoor :) en er is geen swap ingesteld. variabel dus, maar er is nog 18 GB vrij dus dat zou geen blue sreens moeten geven.. Ik zal het toch een proberen. tnx.

Iemand anders nog met eventueele mogelijkheden om dit op te lossen?

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad.
Ben vervolgens naar de dealer gegaan en die heeft er nieuw geheugen ingezet.
en nu draait mijn PC weer soepel

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Das heel mooi, maar dit topic is redelijk oud:
Saturday 13 January 2001 17:13
dus ik denk dat de topicstarter er weinig aan heeft ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.