Toon posts:

[Radmin] geinstalleert maar geen verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus uurtje geleden radmin geinstalleert bij mensen die niet veel van pc's weten en dat ik ze dus met toestemming kan helpen
ik heb er net panda en zonealarm opgezet
firewall toegang gegeven
alles goed en wel..
maar nu ben ik thuis wil ik verbinding maken en werkt het niet
hij geeft binnen 2 sec aan can't connect to server
en dat betekend dat het ip goed en en aanstaat want anders zou hij aangeven
connecting to server blablabla
en dat dan lekker lang
ik had het zelfde probleem nog eens maar toen geen toegang gegeven in firewall en nu wel..
weet iemand het probleem ?

ps ik heb de eerste pagina van de radmin zoek opdracht gelezen maar geen resultaat...
of ik kijk er over heen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 16:51 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je al eens even die firewall en virusscanner helemaal verwijderd of uitgeschakeld? Dat vertelt je namelijk meteen waar je het probleem moet zoeken.... Krijg je nog foutmeldingen of andere waarschuwingen op de server, in de event logs bijvoorbeeld? En welk OS draait op de server en de clients?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Heb je er ook aan gedacht om in de mogelijke router een portmapping aan te maken naar de pc en de goede poorten daar in te stellen ?

Extern ip adres gebruikt ?

[ Voor 11% gewijzigd door Schapie op 13-07-2005 18:03 ]

No signature found

Verwijderd

welke internet verbinding hebben ze

als ze een speedtouch 5xx hebben moet je de poort nog open zetten in de modem

Verwijderd

Schapie schreef op woensdag 13 juli 2005 @ 18:02:
Heb je er ook aan gedacht om in de mogelijke router een portmapping aan te maken naar de pc en de goede poorten daar in te stellen ?

Extern ip adres gebruikt ?
Dit is indd het probleem. De meeste mensen hebben tegenwoordig een huis/tuin/keuken router en dan moet je wel even gebruik maken van poortforwarding.. anders kom je namelijk niet verder.

De router moet toch weten welk internadres je wilt overnemen en dat doe je d.m.v. poortforwarding op je router.

edit:
Ook al hebben ze een geavanceerde router, je moet ten aller tijde gebruik maken van poortforwarding.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2005 18:57 ]