Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lssas.exe fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi there,

Ik ben bezig met een laptop van een vriend van me, die te maken heeft met het Sasser virus.
De foutmelding is dat het process Lssas.exe(Of Issas.exe :?) niet kan lezen van een bepaalde geheugenlocatie. Hierna start hij windows na 1 minuut opnieuw op.

Uiteraard zijn hier al vele topics over gegaan maar bij deze laptop ligt het probleem
iets ingewikkelder. Als ik gewoon start kom ik tot login scherm via die avatar login zeg maar
alleen er staan geen gebruikers meer, leeg schermpie dus...:? Als ik via veilige modus start kom
ik niet verder als "Windows is ant starten bla bla bla".

Specs:

Packerd Bell (Easy Note)
WinXP Home [Dutch]

• RobLemmens
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-11 09:29
Als je bij die avatar login zit moet je eens een aantal maal op [ctrl-alt-del] rammen, als het goed is krijg je dan het inlog dialoogje.

Verwijderd

al eens geprobeert in het loginscherm ctrl+alt+del ?

[te laat :/ ]

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2005 16:31 ]

• Fonz55
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:57
Aanradertje: voor dit soort problemen zijn BootCD's uitermate geschikt. Je hebt dan geen last van het geinfecteerde filesysteem en kun je wel alle tools waaronder virusscanners, spy/adware scanners en partitie managers gebruiken. Kijk eens naar Bart's BootCD en soortgelijken.

Verwijderd

Topicstarter
Ah dat ga ik eens proberen dan....
Het lijkt net of dat echt alle gebruikers profiele kwijt zijn want hij kan op geen van de oudere profielen inloggen.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

http://securityresponse.s...data/w32.sasser.worm.html
W32.Sasser.Worm
Category 2
Discovered on: April 30, 2004
:X
Dit is dus een goed voorbeeld waarom je moet updaten. ;)

En ik zou inderdaad eens kijken met een Boot CD. :)

Signature

Pagina: 1