Geen streams mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-08 23:51
Ik zit met ene probleem, op welke site dan ook ik kan geen online videos bekijken.
http://gprime.net/video.php/nintendothemesacappella

die bijvoorbeeld, het scherm blijft leeg , ook al druk ik op de play button,
Quicktime bestanden daar in tegen doen het altijd gewoon,
aleen als windows media player, laad op een website ( iexplore, mozilla ) doet die het gewoon niet.

ik heb de nieuwste media player net geinstaleerd, en het probleem blijft

iemand

Cons:::BB4E

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Hmmz.. zitten je Mime goed?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• shameblaster
vast wel :>

hoe kan je dat controleren :o

• shameblaster
mijn mail ed, doen het wel dus dat mime gedoe zal wel goed zijn

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
mime zijn bestandsassociaties. Dat had je door eventjes te zoeken heel snel gevonden. Welk programma opent welke bestanden?

Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Heb jee en firewall? Werkt het zonder die firewall allemaal wel?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb precies het zelfde probleem gehad met WindowsMedia streams en WinampStreams. Echt zo'n beetje ALLES geprobeerd. Verschillende versies van MediaPlayer en Winamp, een hele berg codecs, mediaplayer classic, mime gecontroleerd, alle mogelijke beveiliging uitgezet......ect.etc. Uit wanhoop alle drivers die er iets mee te maken zouden kunnen hebben op nieuw geinstalleerd.....niets heeft effect gehad. Ik heb uit frustratie uiteindelijk gewoon Windows opnieuw geinstalleerd. Dat hielp! :)

• shameblaster
sanfranjake schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:09:
mime zijn bestandsassociaties. Dat had je door eventjes te zoeken heel snel gevonden. Welk programma opent welke bestanden?

Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Heb jee en firewall? Werkt het zonder die firewall allemaal wel?
Wij hebben 3pc's thuis en op andere pc's doen ze het wel, dat is het rare, aan de firewall kan het niet liggen, op andere pc's doen filmpjes het wel
Ik heb wmp ge updated ed

• shameblaster
Bram77 schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 11:13:
Ik heb precies het zelfde probleem gehad met WindowsMedia streams en WinampStreams. Echt zo'n beetje ALLES geprobeerd. Verschillende versies van MediaPlayer en Winamp, een hele berg codecs, mediaplayer classic, mime gecontroleerd, alle mogelijke beveiliging uitgezet......ect.etc. Uit wanhoop alle drivers die er iets mee te maken zouden kunnen hebben op nieuw geinstalleerd.....niets heeft effect gehad. Ik heb uit frustratie uiteindelijk gewoon Windows opnieuw geinstalleerd. Dat hielp! :)
Winamp streams, en muziek streams in wmp doen het gewoon wel, aleen filmpjes bijvoorbeeld niet
en ja het is frustrerend :7

Pagina: 1