Hmm Hallo.
Ik zit hier met een gaar probleempje .
Ik heb hier namelijk een intel server boardje van het type SE7501CW2 , met een dual processor Xeon 3.06 ghz 533 mhz fsb , pc2700 twinmos geheugen . 120 gb en een 80 gb seagate IDE disk.
dvd brandertje .
Ik heb hem net in elkaar gebouwt , maar nu alles erin zit en vervolgens mijn computer opstart hoor ik een hele code met beepjes.
ik heb al een lijst met de beep codes gevonden maar deze staat er niet tussen :
4 korte , 3 korte , 1 korte , 2 korte . En vervolgens geen piepjes meer.
Ik kan er niets over vinden om eerlijk te zijn ben al tijdje wezen zoeken , maar weet iemand misschien wat hiervan het probleem zou kunnen wezen ik heb de volgende opties al geprobeerd.\
- Geheugen modules vervangen. / met 1 getest en van een ander merk .
- Bios gereset
- CPU single laten draaien
- andere Xeon CPU van hetzelfde type geprobeert.
- andere voeding van 450 watts enermax
- Videokaart erin gedaan ipv een onboard. dacht misschien een video probleem.
Er zit ook een AUX power connector naast de Voeding van het moederboard en naast de 8 punts stekker voor de voeding van de cpu's.
Heeft iemand anders misschien een oplossing? ik weet even niks meer ben hard aan het zoeken.
Groeten Dennis
Ik zit hier met een gaar probleempje .
Ik heb hier namelijk een intel server boardje van het type SE7501CW2 , met een dual processor Xeon 3.06 ghz 533 mhz fsb , pc2700 twinmos geheugen . 120 gb en een 80 gb seagate IDE disk.
dvd brandertje .
Ik heb hem net in elkaar gebouwt , maar nu alles erin zit en vervolgens mijn computer opstart hoor ik een hele code met beepjes.
ik heb al een lijst met de beep codes gevonden maar deze staat er niet tussen :
4 korte , 3 korte , 1 korte , 2 korte . En vervolgens geen piepjes meer.
Ik kan er niets over vinden om eerlijk te zijn ben al tijdje wezen zoeken , maar weet iemand misschien wat hiervan het probleem zou kunnen wezen ik heb de volgende opties al geprobeerd.\
- Geheugen modules vervangen. / met 1 getest en van een ander merk .
- Bios gereset
- CPU single laten draaien
- andere Xeon CPU van hetzelfde type geprobeert.
- andere voeding van 450 watts enermax
- Videokaart erin gedaan ipv een onboard. dacht misschien een video probleem.
Er zit ook een AUX power connector naast de Voeding van het moederboard en naast de 8 punts stekker voor de voeding van de cpu's.
Heeft iemand anders misschien een oplossing? ik weet even niks meer ben hard aan het zoeken.
Groeten Dennis