Toon posts:

Links in MSN Messenger 7

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik mijn pc heb geformateerd kan ik de links in die ik krijg in MSN messenger en YAHOO messenger niet meer openen, ik kan er wel op klikken, maar hij opent verder niets

had eerst altijd een probleem bij yahoo dat die links in een venster opent die al open was, geen nieuwe venster dus, maar terijl die optie wel aangevinkt was, maar nu opeens werkt dat wel weer en openen die links niet

Weet iemand hier misschien een oplossing voor

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Start > Uitvoeren > regsvr32 urlmon.dll Zou je moeten helpen :) Anders de voor de hand liggende dingen als cache legen, cookies verwijderen en dergelijke...

Anders zou ik even IE opnieuw installeren vanaf de Windows 2000/XP cd. Dit doe je door start > uitvoeren > rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf In Windows 98/ME via "Software" in het configuratiescherm. "Internet Explorer en Werkset" selecteren. Klik op "wijzigen" en vervolgens "herstellen"

Niet te vinden wat je zelf al hebt geprobeerd, en ook niet wat je al hebt gevonden. Dat met Google, de GoT search en MSN Messenger 7 final - ervaringen * net iets te weinig inzet. Ik sluit daarom dit topic.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.